Výběr první (železné?) pistole

Pistole, které nepatří do žádné z ostatních kategorií


Caesar
Příspěvky: 8

Příspěvek#1 » sob 9. čer 2018, 18:49

Nazdar vespolek,
ptám se na otázku, kterou si kladl asi každý, kdo získal ZP, tedy jakou vybrat první pistoli? (Nebo revolver?)
Na začátku roku jsem si udělal zbroják a následně poslechul pár zkušených: vyzkoušej co nejvíc zbraní a pak se rozhodni. Projel jsem pár střelnic - Timpo Olomouc, Corrado Ostrava, Trigger Brno, Templář Znojmo aj, abych si vyzkoušel střelbu z kde čeho: 9 mm: CZ 75, CZ P10, vytuněnou XDS 3,3,XDM, Beretta 92, Glock 17 a 43, H&K SFP9; 22lr: Walter PPK; revolvery: Alfa Proj, Kobra, Ruger. Z revolverů mě střelba bavila víc, ale včeličky jsou kapánek dražší i to nošení asi nebude to pravé ořechové. Vystřílel jsem všehovšudy kolem 600 ran, ale nemohu říct, že by mě nějaká zbraň vyloženě nadchla nebo bych řekl, ano to je ta pravá… Prostě jsem začátečník a nepoznám moc rozdíl… Obecně se mi líbí víc železo, plasťáky – byť ergonomie je suprová – mě prostě neoslovily. Třebas žádný Glock mi vyloženě něseděl…
Kladu si v zásadě 4 otázky:
1) „Dětská“ nebo „dospělá“ ráže (22lr X 9mm luger)
2) Na co si zbraň pořizuji
3) Nová nebo bazarová
4) Velikost
Všechny otázky spolu souvisí.
ad 1) 22lr střílím za pár korun, ale zastavovací efekt nic moc (otázka, na co to chci)