Praktické zaučení

Co jinam nepatří...


midlos
Příspěvky: 100

Příspěvek#1 » sob 28. lis 2009, 22:13

Ahoj všichni, dneska jsem se zaregistroval.
Jsem absolutní nováček, co se týká zbraní. Na ZP se chystám.
Všiml jsem si , že na různých fórech se neustále množí otázky ohledně získání ZP.
Další a další chtějí vlastnit nějakou zbraň.Testové otázky je poměrně lehké se naučit.
Větší problém, jak jsem si všiml je praktická část.

Přece jenom jít na střelnici s někým, kdo to umí je lepší, než tam ve společnosti "ostřílených" borců tápat a dopouštět se trapasů z neznalosti.

Proto mne napadlo, zda by někteří z Vás, kteří již mají ZP a mají nervy na to věnovat se novicům, nenabídli své služby. Myšleno - rozebrání zbraně, složení manipulace, prostě co a jak.
Možná by se střelci, pokud by napsali svoje bydliště divili, jaký je zájem o jejich radu a pomoc z řad nás nováčků, kteří třeba bydlí v jejich okolí.

Dík
Naposledy upravil(a) midlos dne pon 27. pro 2010, 21:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
admix
Příspěvky: 346
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#2 » sob 28. lis 2009, 22:20

Napis odkud ses, vzdycky se nekdo najde ;)

Uživatelský avatar
MarK
moderátor
Příspěvky: 3264
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#3 » sob 28. lis 2009, 23:04

A vůbec, pište všichni, kdo jste ochotni naučit nějakého nováčka, svou lokalitu (zhruba) a podmínky, případně které zbraně k danému účelu můžete poskytnout a zaučit. Já to kdyžtak později odříznu do spešl témata ;)

midlos: Vítej ;)

Uživatelský avatar
jomekabi
Příspěvky: 937

Příspěvek#4 » ned 29. lis 2009, 00:58

Rad pomuzu.

Strelnice: Tabor-Cekanice
Zbrane: pistole, revolvery, dlouhe (malorazka i vojenska puska)
Zajemce si zaplati vlezne na strelnici a munici, sam samozrejme nic nechci.

Uživatelský avatar
Zoufalec
Příspěvky: 223
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#5 » ned 29. lis 2009, 06:54

Též se nabízím.
Oblíbená střelnice:http://strelniceletovice.webnode.cz/ (v zimě je tam fajn a nikdo jiný neotravuje).