Blokace úderníku a nošení

Co jinam nepatří...


Gorgon
Příspěvky: 67

Příspěvek#1 » čtv 23. črc 2015, 16:16

Dobrý den,
jsem naprostý začátečník, ovšem různá fora a články čtu již delší dobu - vzdělávám se jak se dá. Měl bych otázku, která byla v mnoha případech nakousnuta, ale přímou odpověď jsem se ještě nikde nedočetl.

Uvažuji o koupi zbraně, z několika důvodů (které je zbytečné rozepisovat) uvažuji o full-size zbrani, kterou bych střílel především na střelnici, ale také ji nosil. Prosím tedy vás, zkušenější a znalejší v tomto oboru, o odpověď na následující ohledně zbraní bez blokace úderníku (například SHADOW):

1. Jak ji nosit? Nadrcnutou, nenadrcnutou? Pokud nadrcnutou pak pojistka, nebo vypuštěný kohout?
2. Pokud by spadla, kolik to bezpečně snese než by to samovolně vystřelilo?
3. Při jakém druhu pádu hrozí výstřel? Pád přímo na kohout? nebo i na hlaveň? Hrozí riziko když upadne na bok?
4. Co kdybych se natáhnul na ledu a upadl zbraní napřed? Existuje také riziko?

Děkuji vřele za vaše odpovědi.

P.S.: Prosím, zdržte se rad typu že neexistuje univerzální zbraň, že full-size je těžká a omrzí mne ji nosit, nebo že byste si koupili jinou, případně tu a tu. O takových věcech vím, ovšem rád bych znal odpověď na tyto body, které mi ještě k jistotě vlastního rozhodnutí chybí.



jack-3d
Příspěvky: 155

Příspěvek#2 » čtv 23. črc 2015, 16:56

Pojistka versus Bezpečnostní ozub téma tu již je.

Pokud "nadrcnutím" myslíš mít nebo nemít náboj v komoře, tak to je vážně věc, kterou si rozhodni sám. Tohle je čistě individuální a co střelec, to názor. Stejně tak individuální je i co se týče zajištění pokud je v komoře náboj. Osobně nemám koule nosit s nábojem v komoře, takže ani neřeším, jestli nechávat na ozubu nebo i zajišťovat pojistkou. K tomu také trénuji tasení včetně natažení. Koukni třeba na TOTO.