Můžu skladovat 1kg Vesuvit LC v trezoru v ložnici?

Black Powder a vše co k tomu patří


Daag
Příspěvky: 4

Příspěvek#1 » stř 28. čer 2017, 12:32

Dobrý den,

jsem čerstvy majitel Derringeru a dnes jsem si pořídil 1 kg černého prachu Vesuvit LC.

Mám zabudovaný trezor ve zdi této kategorie
- TREZORTEST: dle ČSN EN 1143-1 bezpečnostní třída I.
- NBÚ: "T" (tajné)

Vím, že pro aktivaci střelného prachu je potřeba pořádné jiskry, ale i přesto. Lze takto bezpečně skladovat střelný prach, anichž bych se bál, že mi exploze z trezoru vytvoří šrapnely a zdevastuje rodinu?

Jsem laik a uvítám jakoukoliv radu. Děkuju moc :)



SansLogique
Příspěvky: 1007

Příspěvek#2 » stř 28. čer 2017, 12:46

Obdivuju tvojí zodpovědnost.
Já ho mám prostě uloženej ve skříni se spoustou dalšícho harampádí. BTW, když zapátráš na jiných fórech, najdeš borce, co sušej navlhlej vesuvit v troubě...



mikymoto
Příspěvky: 1322

Příspěvek#3 » stř 28. čer 2017, 12:50

No skladovat tak "lze", jen to není v souladu s platnou legislativou :D - respektive je to i proti pudu sebezáchovy (tedy alespoň mého).

Konkrétněji viz předpis č. 338/2002 Sb.:
§ 6
Látky a předměty lze přechovávat ... f) mimo obytné místnosti.



Daag
Příspěvky: 4

Příspěvek#4 » stř 28. čer 2017, 12:50

wow, teda sušení v troubě už chce pořádný koule :-D
Pokud podobné skladování ve skříních nedělá neplechu a lidem nelítají střechy. Tak asi uskladnění v stěnovém trezoru bude v pohodě. Díky za tvou zprávu.



Daag
Příspěvky: 4

Příspěvek#5 » stř 28. čer 2017, 13:02

mikymoto: nemám to tak nějak kde jinde skladovat. Ještě v technické místnosti vedle krbu :-)
.. Pudu sebezáchovy: no mě to taky nedělá moc klidným. Možná špajzka. hmm.
díky za tvou zprávu.



smates
Příspěvky: 351

Příspěvek#6 » stř 28. čer 2017, 15:00

1kg Vesuvitu mam v trezoru v loznici taky a navic jeste 0,5kg normalniho a spim klidne :-D

Uživatelský avatar
blecha.z
Příspěvky: 66

Příspěvek#7 » stř 28. čer 2017, 15:56