Kentucky cal 50 Armisport

Black Powder a vše co k tomu patří


čip
Příspěvky: 19

Příspěvek#1 » čtv 5. říj 2017, 18:05

Zdravím, před několika měsíci jsem hledal cenově dostupnou starší předovku, ptal jsem se na Red River, ale nějak jsem to nechal být, až teď nadešel ten správný čas a pořídil jsem Kentucky 50,.Rád bych znal Vaše názory na tuhle zbraň.
Potřeboval bych poradit s výběrem vhodných střel, tedy respektive jaká střela je asi tak nejvhodnější pro tuto pušku, vyzkoušená navážka apod. Původní majitel mi přidal pár ogiválních střel 13g. Dočetl jsem se, že navážka se pohybuje v rozmezí 1/10-1/5 z váhy střely u mé tedy 1,3-2,6g?
Ještě musím zmínit, že jsem pušku kupoval na inzerát, tu jsem viděl jen na fotografii, ale jsem opravdu nadšený ze stavu v jakém je, předchozímu majiteli děkuji. Vzhledově je to také povedený kousek, neměl jsem možnost zatím porovnat s Ardesou, ale podle fotek nějaké rozdíly jsou.

Uživatelský avatar
blecha.z
Příspěvky: 66

Příspěvek#2 » čtv 5. říj 2017, 19:03

Kentucky 50 Armisport je rozdílná od produkce Ardesy. Já jsem měl právě tu od Ardesy. Ta od od Armisport je podle fotek na webu parádní. Bylo by vhodné napsat, jaké je stoupání vývrtu. V době, kdy zálesáci táhli lesy, se používaly koule s flastrem. Je tedy možné, že i tahle zbraň bude mít stoupání 1:60, nebo 1:48. Co je to za ogivální střelu, která váží jen 13 gramů pro ráži 50? Kule pro .45 má něco přes 10 gramů.



čip
Příspěvky: 19

Příspěvek#3 » pát 6. říj 2017, 16:08

Zdravim, musim přiznat, že jsem si k černému prachu ještě nepřičichl. Tak než zazní ten první výstřel, tak raději nasávám informace. Ono mi to také s tou střelou moc nesedělo, jelikož jsem vyčetl že to je asi kompresní střela, ta by měla jít do hlavně zlehka. Já ji zkoušel tak tlakem ruky, ale nějak se jí nechtělo.
Jestli plácám nesmysly, tak mě klidně opravte. Budu rád. Tak raději se pokusím přiložit foto.