Dotaz - korekce střelby



GD
Příspěvky: 14

Příspěvek#1 » ned 5. kvě 2013, 17:08

Ahoj, jsem střelec začátečník a mám na vás takový začátečnický dotaz, tak vás prosím o shovívavost a hned si neklepte na čela :-)

Při střelbě na terč z krátké zbraně vždy trefuji levý spodní kvadrant terče. Toto se mi nestalo jen s jednou zbraní, takže je to rukama. Rány jsou víceméně v malém rozptylu, takže nejsem úplně levý, ale spíše to musím před výstřelem vždy nějak strhnout. Víte čím by to mohlo být? Ještě doplním, že jsem pravák.



HonzaLBC
Příspěvky: 558

Příspěvek#2 » ned 5. kvě 2013, 17:52




GD
Příspěvky: 14

Příspěvek#3 » ned 5. kvě 2013, 18:05

Toto teď vidím prvně. Jsem tedy převážně v části "strhávání". Čím to tedy přesně je? A jak se to dá odbourat?



HonzaLBC
Příspěvky: 558

Příspěvek#4 » ned 5. kvě 2013, 19:21

Je dobrý si sehnat "sušilky", něco takového http://www.zbraneliberec.cz/obchod/stre ... r-plastovy nebo od někoho, kdo přebíjí, já měl třeba od http://forum.mujglock.com/p-cvicne-skol ... t7246.html a spokojenost.
Při střílení si ideálně od někoho necháš napáskovat zásobník se sušilkou, abys nevěděl kolikátá je a potom uvidíš, co děláš při výstřelu, kdy čekáš ránu a nic se nestane. To by se pistole neměla ani hnout, ale když strháváš, tak uvidíš jak se pohne.



GD
Příspěvky: 14

Příspěvek#5 » ned 5. kvě 2013, 20:53

Pokud tomu tedy dobře rozumím, tak těsně před výstřelem (v očekávání zpětného rázu) trochu pohnu zápěstím? Takže odbourat se toto dá zpevněním zápěstí a myšlením na to, že s ním nesmím pohnout?



gastly
Příspěvky: 116

Příspěvek#6 » ned 5. kvě 2013, 21:14

Drobný problém je v tom,že za skloněním zápěstí je podvědomá obava ze zpětného rázu a vůlí (myšlením) se to dost těžko ovládá. Dobře na to funguje svazarmovská metoda vědomého strachu (instruktor s věšákem).



mobil-man
Příspěvky: 844

Příspěvek#7 » ned 5. kvě 2013, 21:33

Ocekavas zpetny raz, tak udelas nevhodny pohyb zapestim dolu.