Ostrava - zkouška zbraní

Uživatelský avatar
Daniel92
Příspěvky: 16

Příspěvek#1 » sob 10. srp 2013, 12:00

Zdravím,
právě jsem si dodělal Ečko a hledám vhodnou zbraň pro stálé nošení (případně občasné střílení na střelnici). Jsem student, takže by mi vyhovovala spíše levnější zbraň kolem 10, než nějaká za 20-30 tisíc.

Přestože mi dali v obchodě několik modelů osahat, před samotnou koupí bych si několik modelů raději vyzkoušel v akci.

Hledám tedy střelce (z Ostravy), kteří se rádi se svou zbraní pochlubí a dají mi třeba i několik ran vystřelit. Náboje a dráhu samozřejmě zaplatím. Budu rád i za případné návrhy na vhodnou zbraň.

PS: Vím o možnosti jít do Corada, ale tam prý stojí vyzkoušení zbraní až 2000 a nevím kolik Kč by mi ještě zbylo na zbraň :roll:



markus
Příspěvky: 33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#2 » sob 10. srp 2013, 12:11

V Corradu mívají předváděcí dny, kdy se dá jenom za střelivo a dráhu vyzkoušet spousta zbraní, viz jejich facebook. Bývá to na konci/začátku měsíce.



Návštěvník

Příspěvek#3 » sob 10. srp 2013, 15:11

Anebo si muzes vybranou jednoduse pujcit, driv za to chteli kolem 200 za hodinu + zbytek. Ale pockal bych na ty predvadecky, pak mas moznost porovnavat. Nebezi zrovna nejaka?

Uživatelský avatar
Daniel92
Příspěvky: 16

Příspěvek#4 » sob 10. srp 2013, 16:01

Já se právě podíval na stránky Corada a zjistil, že před 2 dny skončila předváděčka devítek :roll:



dastin
Příspěvky: 50

Příspěvek#5 » sob 10. srp 2013, 17:09

Ale s Marcelem nebo Renkem se da vzdy domluvit, aby vsichni byli spokojeni. ;)

Uživatelský avatar
radimsuchanek
Příspěvky: 81
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#6 » pon 12. srp 2013, 12:32

..co by si chtěl konkrétně vyzkoušet?

Uživatelský avatar
Daniel92
Příspěvky: 16

Příspěvek#7 » pon 12. srp 2013, 13:21

Mám několik tipů, které bych si chtěl vyzkoušet (primárně určené na nošení) - Alfa Defender, Makarov PM, jakéhokoliv Glocka, CZ 75 Compact, Walter PPS, Grand Power K100.