Hospoda aneb meleme 5. pres 9.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 1451

Příspěvek#3031 » pát 9. lis 2018, 11:57

Při vstupu na web zbraňového obchodu téměř každého se zobrazuje hláška, že obchod je jen pro odborníky apod. A klik si nepamatuje do druhého dne nebo celý měsíc. Opravdu to obchodníci musí zobrazovat? Je to mimořádně otravné.

Uživatelský avatar
Petzold
Příspěvky: 672

Příspěvek#3032 » pát 9. lis 2018, 13:17

Ano, protože §6 zákona č. 40/1995 Sb. o regulaci reklamy.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 1451

Příspěvek#3033 » stř 14. lis 2018, 11:40

Medyjální masáž a lež v jednom. Tomu nevěřím.
Češi zavedení EET vítají, špatně si nevede ani Účtenkovka
https://t.tyden.cz/rubriky/domaci/cesi- ... 03127.html



rumburak18
Příspěvky: 95

Příspěvek#3034 » stř 14. lis 2018, 11:51

Proč by ne, těch, kterým to vadí (podnikatelé apod.) je menšina. A starší lidi, kterých to podporuje nejvíc, mají rádi jakýkoli hlídání.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 1451

Příspěvek#3035 » stř 14. lis 2018, 12:56

Další medyjální masáž. Bože co se děje? Od zítra má být celosvětový mír?
https://auto.idnes.cz/emise-limity-stk- ... servis_fdv
Lži ( fyzikální nebo technický nesmysl) :
musí do třiceti dnů na opakovanou kontrolu. Jinak přijde o „papíry“

Má-li vozidlo filtr částic, jeho emise se díky zpracováním ve výfuku (DPF) ani s opotřebením motoru, ani s rostoucím počtem najetých kilometrů nezhoršují.
pro jistotu znovu
A dodává, že u vozidel bez filtru se kouřivost během životnosti auta s rostoucím počtem najetých kilometrů zvyšuje, protože saze jsou u vozidel bez DPF vypouštěny výfukem rovnou z motoru do ovzduší.
pro jistotu potřetí, kdybyste tomu selským rozumem nevěřili
je-li namontován na vozidle neporušený (těsný) filtr, kouřivost vozidla se s počtem najetých kilometrů ani opotřebením motoru v žádném případě nezvyšuje,“ potvrzuje ASEM. Filtr částic z principu své funkce nesmí propouštět saze více tím, že stárne.
každá technická součást (mixér, pistole, auto) stárne a ztrácí účinnost nebo vykon.
V Česku jezdí podle odhadů po našich silnicích statisíce aut s vykuchaným nebo nefunkčním filtrem.
autor článku nevestil z křišťálové koule, ani kouknutim z okna. Vestil z obsahu záchodové mísy po vlastní ranní stolici před splachnutim. Podruhé
Podle testu, který ÚAMK provedl v Praze a dalších krajských i okresních městech, se zjistilo, že přes
60 % všech dieselů, které by měly mít filtr pevných částic, ho buď nemá záměrně vůbec, nebo je jeho činnost z nějakého důvodu v nepořádku.
. Lež. Žádný takový test nebyl. Před rokem jen nějaký chlap chodil po Praze se sondou v ruce a kde mu to nejvíc smrdelo, prohlásil že auto nemá dpf, ačkoliv by mělo mít. Což je měřící nebetycny omyl, protože neoveroval, zda ho vozidlo vůbec mít má.
A dále 60 procent ho nemá, ačkoliv by mít melo: nevěřím, že každé druhé auto ho nemá. To je socilogicky nemožné.



rumburak18
Příspěvky: 95

Příspěvek#3036 » stř 14. lis 2018, 14:01

Jenom o běhání po ulicích to nebylo:

ÚAMK provedl kontrolu stavu filtrů u 1660 aut. Výtěrem sazí z koncovky výfuku zjistil, že plně funkční filtr DPF nemělo kolem 70 procent vozidel.


https://www.lidovky.cz/byznys/auto/v-ce ... penize_bri



Citrón
Příspěvky: 15

Příspěvek#3037 » stř 14. lis 2018, 14:32

Když se podívám, co DPF (zejména v kombinaci s EGR) dělá s motorem (ano viděl jsem na vlastní oči), tak se věnec nedivím, že to lidi davaji do pryč...

Uživatelský avatar
Sedmej
Příspěvky: 1457

Příspěvek#3038 » stř 14. lis 2018, 18:49

audis: já věřím, že to s EET bohužel může tak být. a k tomu druhému článku, ve velkých městech bych auta co se toho týká omezoval už dávno.

Uživatelský avatar
LukynZ
Příspěvky: 30

Příspěvek#3039 » stř 14. lis 2018, 19:26

Problém DPF je hlavně jeho cena. Dozvědět se, že je třeba jej vyměnit, je docela noční můra pro většinu majitelů dieselů.



SansLogique
Příspěvky: 1094

Příspěvek#3040 » stř 14. lis 2018, 19:40

Jo, diesel je výborná věc. Dokud se na něm nemusí něco dělat. To je pak pláče a skřípění zubů. Co já znám lidí, co se rozplakali z dvouhmotovýho setrvačníku za cca polovinu ceny celýho jejich volítanýho TDI... DPF se prostě vyhodí, páč bez něj to jezdí, tak vo co de.



JardaB
Příspěvky: 831

Příspěvek#3041 » stř 14. lis 2018, 19:53

Ja jezdim i s DPF a zatím nevypada, ze by mel delat problémy (120 kkm) - vyhodit ho je IMHO opravdu cunarna. Chce to brat rozumnou naftu a nechat ho rozumne regenerovat, pak by mel vydrzet zivotnost auta. Nebo tech cca 30 litru proste zainvestovat.

Uživatelský avatar
Sedmej
Příspěvky: 1457

Příspěvek#3042 » stř 14. lis 2018, 19:56

JardaB: o tom to možná taky často je. lidi berou nejlevnější palivo kde se dá, aby ušetřili třeba 50 na nádrži. jezdí s nafťákama po městě a pak se diví. mám takovou kolegyni v práci.



rumburak18
Příspěvky: 95

Příspěvek#3043 » stř 14. lis 2018, 20:16

Já se se služebním dieselem k jeho konci blížím (říkali v servisu), ale taky mám najeto 235k. Tankoval jsem jedině na velkych benzinkách.



Pablo.gs
Příspěvky: 376

Příspěvek#3044 » stř 14. lis 2018, 20:19

JardaB: To bejvalo, cena filtru je u VW, Škoda a dalších koncernových značek cca 13-17tis za běžná auta (Golf, Passat, Tiguan), 30t stojí snad jen na Touareg. Jak to mají ostatní automobilky nevím.
Ale kvalitní nafta je základ, leju v podstatě jen Vervu a není problém. Ty 2 Kč vyšší ceny, se mi navíc vrátí na nižší spotřebě.

Uživatelský avatar
LukynZ
Příspěvky: 30

Příspěvek#3045 » stř 14. lis 2018, 21:40

Já liju taky Vervu, ale teď Efectu na samoobslužce, která je taky dobrá. Je určitá hranice, za kterou už platit nehodlám, takže ty aktualní ceny ať si strčí do zádele. Oproti normální naftě, když jsem bral ještě různě možně, bylo jasně vidět, že s Vervou regenerace probíhala po delší době, než s low naftou.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů