Hospoda aneb meleme 5. pres 9.

Uživatelský avatar
P.V.
Příspěvky: 992

Příspěvek#3046 » stř 14. lis 2018, 22:05

JardaB píše:Ja jezdim i s DPF a zatím nevypada, ze by mel delat problémy (120 kkm) - vyhodit ho je IMHO opravdu cunarna. Chce to brat rozumnou naftu a nechat ho rozumne regenerovat, pak by mel vydrzet zivotnost auta. Nebo tech cca 30 litru proste zainvestovat.


No třeba Škodovka plánuje životnost na cca 200tis,km (motor 1.4 tsi).



Indian
Příspěvky: 568

Příspěvek#3047 » čtv 15. lis 2018, 13:06

1,4 TSI je benzíňák a technická mrtvola, pro ten už se nic nepllánuje, protože je nahrazen 1,5 TSI motorem. Takže pochybuju o relevantnosti této informace...



haito
Příspěvky: 60

Příspěvek#3048 » čtv 15. lis 2018, 13:36

Já teda jeho větu pochopil tak že ŽIVOTNOST 1.4 je na na 200 tkm a pak joo milý pane to auto je už vlastně po smrti.

Uživatelský avatar
Sedmej
Příspěvky: 1457

Příspěvek#3049 » čtv 15. lis 2018, 14:09

Já mám v autě 1.2TSI a sám jsem zvědavej kolik ten motor vydrží. :-D



pelanj
Příspěvky: 918

Příspěvek#3050 » čtv 15. lis 2018, 14:35

První v Oktávce mi vydržel 90 tisíc, pak ho museli celý vyměnit. R.v. 2013.

Uživatelský avatar
Sedmej
Příspěvky: 1457

Příspěvek#3051 » čtv 15. lis 2018, 19:20

já to mám v Seatu Altea a zatím mám něco přes 90.



pelanj
Příspěvky: 918

Příspěvek#3052 » čtv 15. lis 2018, 22:33

Byla to výrobní vada, rozpadl se vršek válce. Teď bych tam měl mít novější provedení, snad vydrží déle:)

Uživatelský avatar
LukynZ
Příspěvky: 30

Příspěvek#3053 » čtv 15. lis 2018, 22:55

Tsi měly konstrukční vadu s rozvodovým řetězem. Tam to přeskočilo a motor byl na cucky. Klidně i v 40k km. Motory 1.2 1.4 i 1.8 s řetězem. Pak přešli opět na řemen. Takže pokud ho máte, bacha na zvuk za studena

Uživatelský avatar
ViralWinter
Příspěvky: 280

Příspěvek#3054 » pát 16. lis 2018, 06:28

Sedmej píše:...ve velkých městech bych auta co se toho týká omezoval už dávno.

Jo jo, taky se těším, až v Praze omezí diesely. Vzhledem k tomu, že už teď nevědí, kde sehnat další řidiče MHD a současné spoje jsou hlavně ve špičce narvané tak, že v nich má problém dýchat i má štíhlá žena a tramvajáci mají problém dovírat dveře, jsem fakt zvědavý, jak eko-teroristi zdvojnásobí přepravní kapacitu linek bez navýšení počtu provozovaných souprav :lol:

Uživatelský avatar
Sedmej
Příspěvky: 1457

Příspěvek#3055 » pát 16. lis 2018, 07:38

ViralWinter: nemyslím si, že má jít o to bezhlavě omezit diesly. vždyť ty nové vypouští méně emisí než patnáctiletý auto v benzínu. a jasně, tohle je v Praze problém. neustále se volá po snížení automobilové dopravy, ale MHD není vůbec připravená na nárůst cestujících. máš naprostou pravdu, že ve špičce je to extrém už teď. a mimochodem asi by bylo komické zakázat vjezd dieslům a nahradit to zástupem autobusů co na tom jsou v tomhle směru ještě asi desetkrát hůř.
jenže na druhou stranu, pokud jsi někdy byl v nějakém velkoměstě v Asii, kde nic takového neřeší, tak musíš uznat, že něco ses tím dělat musí. aby se tu jen roky nevymýšlelo proč tohle a tamto nejde a najednou jsi v centru nevystoupil i tak z přeplněného MHD a nezjistil, že se ti blbě dýchá a všude smrdí výfukové plyny.



SansLogique
Příspěvky: 1094

Příspěvek#3056 » pát 16. lis 2018, 08:33

Až budou kolem Prahy ty 3 okruhy, jak je to naplánovaný už od bolševika, tak nebude potřeba nic takovýho řešit. Jenže ty nebudou nikdy, tak se budou řešit hovadiny jako zákazy dieselů, sudý/lichý SPZ a další vynálezy, vynalezený v jiných městech, ovládaných stejnejma debilama.



Indian
Příspěvky: 568

Příspěvek#3057 » pát 16. lis 2018, 08:59

No, hlavně se těším, až vykopou ten milionkrát omílaný kanál Labe-Odra-Dunaj. Zeman by rád nějakou "památku" na něj... :-)
To teprve bude ekologická rána do vazú a našich plic. Pořád melou, koik by to nahradilo dieselových kamionů, ale jaksi zapomínají (kromě likvidace přírody těmi obrovskými výkopy podél trasy), že lodě produkují milionkrát víc exhalací než auta nebo kamiony. Zaoceánská loď tolik, co 22 milionů VW passat s motorem 2,0 TDI. Obecně se ví (ale nikdo to nechce oficiálně uznat kvůli ekoteroristům z GreenPiss a dalších podivně financovaných organizací), že třeba v Hamburku, Düsseldorfu a dalších městech s intenzivní říční dopravou daleko nejvíc exhalací produkují právě lodě. Mnohem víc než auta...



SansLogique
Příspěvky: 1094

Příspěvek#3058 » pát 16. lis 2018, 09:23

Jo, četl jsem, o kolik to sníží počet kamionů. Budou to prej celá 2, slovy dvě procenta. To se za 500 miliard přece vyplatí, ne?



pelanj
Příspěvky: 918

Příspěvek#3059 » pát 16. lis 2018, 09:25

500 miliard to nebude ani náhodou, spíš tak 5 - 10 x víc. Je to opravdu nesmysl.



Indian
Příspěvky: 568

Příspěvek#3060 » pát 16. lis 2018, 10:07

Mělo by to údajně stát 1,5 násobek našeho HDP. A pokud vezmu jako měřítko tunel Blanka, tak to odhaduju tak na 7násobek HDP a alespoň 100 let výstavby. Stavělo by se to dýl než Suez a Panamský průplav dohromady.
Krásný příklad rozhazování peněz ve jménu pseudoekologie.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů