Praktické zaučení



Hadrák
Příspěvky: 12

Příspěvek#1 » ned 21. říj 2012, 13:50

Všechny zdravím.
Jsem nováček, který by rád získal ZP skupiny A,B,E. Na těchto stránkách se pomalu připravuji ke zkouškám ,ale mám problém s praktickým zaučením.
Tímto bych Vás rád poprosil, zda jste někdo ochoten poradit a ukázat popis,rozborku,sborku atd. zbraně.
Jsem z Královéhradeckého kraje města Opočna tak mám nejblíž asi Čestice u Častolovic.
Pokud by se někdo našel určitě se spolu domluvíme.
Předem dík.

Uživatelský avatar
Kurt
Příspěvky: 222

Příspěvek#2 » ned 21. říj 2012, 14:59




Hadrák
Příspěvky: 12

Příspěvek#3 » ned 21. říj 2012, 18:28

Ano máte pravdu možnost 1- kamarád ,bohužel nemám pouze myslivce (dlouhá zbraň)
2-kurz na střelnici, asi budu muset volit tuto možnost ?
3-zkušený střelec dobrovolník ,zkoušel jsem kontaktovat nabízeného
dobrovolníka,ale bohužel se neozval.
Pokud se někdo z mého okolí najde rád budu naslouchat jeho zkušenostem.

Uživatelský avatar
Artifex
Příspěvky: 420

Příspěvek#4 » ned 21. říj 2012, 18:47

Kdo se neozval? Já když dobrovolničím tak většinou píšu ještě ten den, max druhý. To je podezřelé.



Hadrák
Příspěvky: 12

Příspěvek#5 » ned 21. říj 2012, 19:10

Nerad bych se někoho dotknul nebo někoho neprávem napadl ,proto upřesňuji mojí odpověď že jsem kontaktoval doporučeného dobrovolníka uvedeného na střelnici Čestice(HK).Také se mohlo stát že uvedený dobrovolník třeba není přítomen nebo to nedošlo,ale zkoušel jsem ho kontaktovat 2 krát a žádná odpověď. Pokud jsem se někoho dotknul tak se omlouvám,jde o nedorozumění.



fíša
Příspěvky: 247

Příspěvek#6 » ned 21. říj 2012, 19:20

Tak zkus být chvíli trpělivý, přeci jen každý nemá telefon pořád v ruce.



Patrik
moderátor
Příspěvky: 3539

Příspěvek#7 » ned 21. říj 2012, 20:11

No vybral sis zrovna hodně vytíženého člověka, takže je třeba chvilku trpělivosti, o víkendu není ideální doba, občas i já odkládám telefon ani nezapínám PC.



Hadrák
Příspěvky: 12

Příspěvek#8 » ned 21. říj 2012, 20:23