Získání skupiny D.



Fagi72
Příspěvky: 4

Příspěvek#1 » stř 19. úno 2014, 21:27

Ahoj chtěl jsem se zeptat, zda je možnost získat skupinu D, když jsem ještě student a nemám žádnou práci a tudíž závodního lékaře.
Dík moc.



kasrman
Příspěvky: 188

Příspěvek#2 » stř 19. úno 2014, 21:41

pokud ti je 21l tak klidně mužeš.podepíše ti ti to doktor u kterýho máš kartu



Fagi72
Příspěvky: 4

Příspěvek#3 » stř 19. úno 2014, 21:55

Supr díky moc za odpověď

Uživatelský avatar
tslaby
Příspěvky: 567

Příspěvek#4 » stř 19. úno 2014, 22:44

Opravdu to není problém, jsem ten samý případ a D jsem si dělal jen tak pro strýčka příhodu, i když se to může někomu zdát zbytečné. Doktor stačí tvůj obvodní ;-)



klabator
Příspěvky: 54

Příspěvek#5 » pát 13. čer 2014, 08:43

to mě spadl kámen ze srdce.. taky právě budu dělat ZP(i se skupinou D), a jsem taky student, ale nevěděl jsem jak je to s těma doktorama... díky ;)

Uživatelský avatar
Mobster
Příspěvky: 637

Příspěvek#6 » pát 13. čer 2014, 09:22

Podle zákona by to opravdu měl být závodní lékař, ale platí takový úzus, že na tom vlastně zas až tak nesejde. Ale kdyby se někde šprajcli a důsledně trvali na dodržování zákona, tak má žadatel asi smůlu.



Piggy
Příspěvky: 1906

Příspěvek#7 » pát 13. čer 2014, 09:36

Důsledně podle zákona není možné, aby měl skupinu D člověk, který není zaměstnán jako ozbrojenec. :ugeek:



tomashr
Příspěvky: 69

Příspěvek#8 » pát 13. čer 2014, 09:53