LEE Loadmaster



uncle
Příspěvky: 189

Příspěvek#46 » pon 14. dub 2014, 08:39

McFly píše:Ne u svého Lee classic turret mám opravdu seřízeno tak, že při kalibraci a žehlení mi shellholder letmo "líbá" ;) matrici.
A nepřijde mi normální dělat náboje s rozptylem OAL +-0.2mm

jenže tady se nebavíme o trurretu, ale o loadmasteru ;) a to je velkej rozdíl, jestli máš držák na jednu nábojnici nebo na pět.... věřím tomu, že u turretu, kterej tlačí přímo v ose nábojnice a hlavně tlačí jen jednu nábojnici, to bude jak popisuješ...

Uživatelský avatar
McFly
moderátor
Příspěvky: 978

Příspěvek#47 » pon 14. dub 2014, 10:17

Vím, že se bavíme o Loadmasteru, pokud je ale pravda co říkáš, nejde mi do hlavy jak lze na tom lisu přebít třebas .223, potože tu když nenatlačím do formátovací matrice "co to jde" tak samonabíjecí AR klony (pokud nemají velkou vůli na závorníku a v komoře) maj problém..

Uživatelský avatar
sided
moderátor
Příspěvky: 3651

Příspěvek#48 » pon 14. dub 2014, 10:35

uncle: ale on nedostane lis do horní úvrati :roll: akorát netušíme v které matrici to vázne. Jestli v kalibrační nebo žehličce a jestli má vůbec správné matrice.



uncle
Příspěvky: 189

Příspěvek#49 » pon 14. dub 2014, 16:22

McFly: do puškových nábojů bych se asi s loadmasterem nepouštěl, neříkám, že by nešly udělat, ale nevim, nevim...
sided: tak to netuším taky, ale podle mě to v matrici nebude, když předchozí majitel dělal lugry... to bych musel mít před sebou, není to zas až taková věda to nastavit...



Shras
Příspěvky: 175

Příspěvek#50 » pon 14. dub 2014, 18:00

nechcete se nekdo za nim stavit a mrknout se nato? :mrgreen:

Uživatelský avatar
Francis
Příspěvky: 140

Příspěvek#51 » pon 14. dub 2014, 20:33

udělal jsem na tom 100 nábojů.. počítal jsem s tím, že to nezatlačím až na doraz - že mi to 2mm bude trčet ven . . podle toho jsem nastavil usazovací matrici a všechny náboje jsem měl +-0,1mm
Dnes jsem všechny bez problému vystřílel....

Jinak mi to vázne v první - kalibrační matrici a čtvrté - žehlící . ..



Xerxes
Příspěvky: 493
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#52 » sob 9. kvě 2015, 12:47

Zdravím. Právě u svého loadmastera řeším problém s různou hloubkou zalisování zápalek. Používám nábojnice selbel a tak 80% je zalisováno tak, jak bych chtěl, maximálně tak 0,05mm ven. Ale ten zbytek, je to třeba 0,2 i 0,3 mm ven z nábojnice. To mi pak samozřejmě dělá problém ve zbrani. Měl jste někdo taky takovýhle problém? Jak lis vylepšit tak, aby hloubka zalisování byla pokud možno konstantní?? (samozřejmě že si dávám pozor a páku dotahuju až nadoraz)

Uživatelský avatar
Oilman
Příspěvky: 73

Příspěvek#53 » pon 11. kvě 2015, 06:17

Tento problém asi řeší nebo řešil každý majitel Loadmasteru. Ti šikovnější si zápalkovač různými metodami vylepší, ti méně zruční - jako třeba já - zápalkují ručně. A pak pokračují normálně od prachovací matrice. Donutit tento lis, aby fungoval bez problémů se všemi funkcemi, je totiž malý zázrak :x :x



Xerxes
Příspěvky: 493
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#54 » pon 11. kvě 2015, 11:00

Oilman: No s tím se nějak nechci smířit a zápalkovat to ručně, když mám plnohodnotnej lis, rozhodně nehodlám :-). Zkusím vyšpekulovat nějakou opravu nebo úpravu a pokud se povede, hodím sem návod.

Uživatelský avatar
Oilman
Příspěvky: 73

Příspěvek#55 » úte 12. kvě 2015, 09:13

No právě v tom je ten problém, tento lis potřebuje ke své bezporuchové funkci příliš mnoho úprav, je to dodo (dodělej doma). Ideálně funguje jenom na instruktážních videonávodech fy LEE. Spočítal jsem si, že je pro mě výhodnější zápalkovat ručně než ztrácet čas a nervy věčným rozděláváním karuselu kvůli zašprajcovaným zápalkám. Když jsem ho kupoval, tak jsem počítal s přebíjením 2 ráží cca 5000 ks/rok. Dnes přebíjím 3 ráže a 15 000 ks/rok a už mi došlo, že jsem měl investovat do kvalitnějšího zboží. Zatím se snažím, aby lis fungoval bez zápalkování, ale se.e se to čím dál víc..

Uživatelský avatar
ryucz
Příspěvky: 119
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#56 » pát 15. kvě 2015, 12:02

Já když lis koupil, myslel jsem si, že budu zápalkovat ručně, ale koupil jsem od strobla nový zapalkovač (ten plast) trochu polepšil otřepy šmirglem a po 2 a půl tisicích jsem měl jen jeden problem.



Xerxes
Příspěvky: 493
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#57 » pát 15. kvě 2015, 13:55

S tím, že by se mi záplaky otáčely nebo nějako šprajcovaly v podavači jsem ani od začátku neměl problém. Jen jsem měl na zápalce pořád smajlíky a hloubka zalisování se hodně lišila. Teď jsem lis pořádně seřídil, resp. seřídil jsem na dané pozici držák nábojnic tak, aby držel nábojnici středem díry pro zápalku v ose zápalkovacího trnu. Zápalkování je bez problémů.
Pokud se to rozesere, zkusíme na CNC udělat novej zápalkovací trn, u kterého zvětšíme jeho průměr z nynějších 4,07mm na cca 4,25-4,3mm a zůžíme vybrání na spodní straně trnu pro páku, která s ním nezdí nahoru a dolů. Tím by se měl přestat trn viklat na té páce, jezdit víc v ose a zápalkování by mělo být ještě o něco spolehlivější...



Xerxes
Příspěvky: 493
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#58 » pát 15. kvě 2015, 16:24

Přikládám nějaké fotky...
WP_20150513_009.jpg

WP_20150513_007.jpg

WP_20150513_001.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
ryucz
Příspěvky: 119
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#59 » sob 16. kvě 2015, 09:02

Na prostřední fotce je vidět vysypaný prach, co je to zač? Jak se s takhle jemným zrnem chová autodisk?

Uživatelský avatar
j.v.
Příspěvky: 149

Příspěvek#60 » sob 16. kvě 2015, 14:16

Hádám, že se jedná o D032 nebo obdobný jemný prach, který se při plnění nábojnice sype okolo špatně těsnícího disku. Mám stejný problém u svojeho turretu, řeší se to obroušením nerovností (viz. https://www.youtube.com/watch?v=MMgfhTcQiFo )

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host