Střelecké kurzy Praha

Uživatelský avatar
machinus
Příspěvky: 164

Příspěvek#1 » stř 2. zář 2015, 12:39

Zdravím, hledal jsem možnost zúčastnit se nějakých střeleckých kurzů z Praze nebo okolí. Jsem začátečník a krom střelby statické na klasické střelnici bych rád zkusil i něco akčnějšího, střelbu za pohybu s instruktorem atd... Našel jsem stránky Střelecký Servis http://www.streleckyservis.eu/cz/kurzy_vycvik.php kde nabízejí různé kurzy obranné i taktické střelby ale zdá se že mají plno a kurzy dočasně nenabízejí. Je v Praze nebo blízkém okolí nějaká jiná střelnice kde je možnost střelby jinak než staticky na stavu? Popřípadě která pořádá výuky/kurzy střelby? Díky za pomoc, moc jsem toho nenašel zatím.



E-Ryc
Příspěvky: 516

Příspěvek#2 » stř 2. zář 2015, 13:59

Nestaticky nejbliz asi obcasny LOS v Celakovicich. Co se kurzu tyce, pokud se dobre pamatuju, Aegis dela vetsinu u Melniku (Chloumek) a Libovicky ve Slanem. Nic blizsiho me nenapada.



mikky
Příspěvky: 565

Příspěvek#3 » stř 2. zář 2015, 17:06

V Milovicích se taky občas něco děje. Ale nevim, kdo to pořádá. Mohli by to vědět kluci na střelnici, stačí jim zavolat.

Uživatelský avatar
Marcurba
Příspěvky: 406

Příspěvek#4 » stř 2. zář 2015, 22:47

Strelecky servis ma tuto informaci o obsazenosti kurzu na webe vic jak rok...proste se na to vykaslali...

Uživatelský avatar
Style
Příspěvky: 287

Příspěvek#5 » stř 2. zář 2015, 22:54

zkus http://www.thortac.com byl jsem spokojený



E-Ryc
Příspěvky: 516

Příspěvek#6 » čtv 3. zář 2015, 07:11

(bez zaruky), co jsem slysel, tak Strelecky servis je ziv primarne z ozbrojenych slozek a civilove ho az tak (vubec?) nezajimaji...

Uživatelský avatar
marinakus
Příspěvky: 4571

Příspěvek#7 » čtv 3. zář 2015, 07:14

Podle toho, co jsem tam videl a slysel mas zrejme naprostou pravdu.



Geo89
Příspěvky: 35

Příspěvek#8 » čtv 3. zář 2015, 09:37

Taky doporučuju Thor tactical.. Přístup p. Němce je super a jeho zkušenosti nepopiratelný..


Sent from my iPhone using Tapatalk