Obchod: brownells-cesko.cz



Flash
Příspěvky: 28

Příspěvek#361 » úte 28. kvě 2019, 06:56

31.3. objednáno, vše skladem. Dosud prohlédnuto. Včera mi napsali:
V systému máme u Vaší objednávky uvedeno, že je připravena k odeslání.
Tento týden (čtvrtek) tedy vyrazí k nám, koncem příštího týdne (nejhůře následující pondělí je u Vás).

Snad to není "slibem nezarmoutíš".

Uživatelský avatar
Mac.42
Příspěvky: 207

Příspěvek#362 » úte 28. kvě 2019, 13:07

Taky mám objednávku z konce března a od minulého týdne je stav "částečně odesláno".

Uživatelský avatar
CzechJoker
Příspěvky: 41

Příspěvek#363 » úte 28. kvě 2019, 15:15

Já mám čerstvou zkušenost - objednal jsem zboží uvedené jako skladem, objednávka + platba předem proběhla v pátek. V úterý avízo od přepravce, ve středu doručeno. V zásilce chyběla faktura.

Uživatelský avatar
Quirinus
Příspěvky: 311

Příspěvek#364 » úte 28. kvě 2019, 15:29

Faktura chodí emailem.

Uživatelský avatar
CzechJoker
Příspěvky: 41

Příspěvek#365 » stř 29. kvě 2019, 13:07

Emailem mi přišla pouze rakapitulace objednávky, nikoliv daňový doklad ve smyslu zákona. Je mi to v podstatě jedno, v mém případě nebudu nic vracet a ani nepředpokládám reklamaci, uvádím to pouze pro pořádek.



45fan
Příspěvky: 22

Příspěvek#366 » úte 11. čer 2019, 12:05

Objednávka v rámci black-friday v listopadu 2018, zboží zaplaceno, nedodáno, po čtvrt roce dotaz, prý bylo omylem vráceno, po dalším čtvrt roce informace že zboží od doby objednání nebylo skladem a jestli chci čekat.

Reklamace v lednu, chci náhradu zboží, i když je zboží skladem, dodnes (půl roku) jej nemám a jsem stále ujišťován že je zboží na cestě.

Na druhou stranu je široký sortiment. Asi je to jen o českém zastoupení, které si nedokáže udělat systém v objednávkách a asi ani neví co dělají

Uživatelský avatar
4mike
Příspěvky: 800

Příspěvek#367 » úte 11. čer 2019, 12:53

45fan
připomněl jsi mi kámošovu objednávku z black friday,
po 5 měsících a třech dotazech vrácený prachy, poté zboží dorazilo a platilo se znova,
no a mý zkušenosti z letoška by si taky na nástěnku nevyvěsili



LordSalix
Příspěvky: 44

Příspěvek#368 » úte 11. čer 2019, 13:07

Mně trvalo půl roku dostat z nich peníze za objednávku, kterou mi sice potvrdili, ale následně nedodali a dělali mrtvé brouky. Odpovědí mi nakonec bylo, že prý takové zboží neexistovalo, že to byla technická chyba (skladem je celou dobu dodnes..). Po půl roce mi přišly peníze zpět.



45fan
Příspěvky: 22

Příspěvek#369 » úte 11. čer 2019, 13:15

Já původně psát negativní hodnocení nechtěl, ale když mi někdo po několikáté tvrdí nepravdu a ještě jedná, že se vlastně nic nestalo...možná by brownells v US koukal, jaký jméno mu tady kluci v Kroměříži dělaj...zlatý časy, kdy to chodilo z Německa

Uživatelský avatar
sided
moderátor
Příspěvky: 3651

Příspěvek#370 » úte 11. čer 2019, 13:36

Zlatý časy když chodilo všechno bez problémů ze států

Uživatelský avatar
MM
Příspěvky: 955

Příspěvek#371 » úte 11. čer 2019, 13:58

Tak s tou jednou objednavkou co som bral z .CZ som nastastie problem nemal. Trochu OT - bordel v tom maju aj Germani, raz som ich musel opakovane urgovat, raz nakoniec tu objednavku zrusili ... po tej skusenosti vzdy uz len platba na fakturu (ked im to dorazi do skladu) pripadne dobierku. Bud maju bordel v europskych filialkach vseobecne alebo su problemy medzi nimi a U.S. centralou :? .

Uživatelský avatar
Starosta
Příspěvky: 83

Příspěvek#372 » úte 11. čer 2019, 16:51

Taky mám špatnou zkušenost...

Objednáno, mrtvej brouk, po několikerých urgencích něco jako "pokud to opravdu chcete, objednám" - ano, po objednání s platbou předem to může být překvapením, ale chci to...
Nedodáno, další mrtvej brouk, opakovaná pruda a vrácení peněz, protože už to "nejde objednat".

Opravdu jsem si říkal, že na tohle by v US asi valili bulvy.



blacknocturno
Příspěvky: 298

Příspěvek#373 » úte 11. čer 2019, 17:57

Jenže mi bohužel nejsme v USA. Když pošlu mailem dotaz do USA do jakékoli firmy nebo shopu, přijde mi odpověď většinou do dvou hodin (pokud je tam zrovna den) pokud je noc tak nejpozději hned ráno amerického času. Když pošlu dotaz české firmě nebo shopu tak většinou čekám na odpověď týden tedy pokud vůbec nějaká odpověď přijde. Prostě přístup k zákazníkovi u nás a v USA se nedá absolutně srovnávat. Jinak potvrzuji co se tu píše od té doby co je tu český Brownells učinil jsem cca. 20 objednávek vždy na dobírku nikdy nebyl problém všechny objednávky nejpozději do 14. dnů doma. Na poslední objednávku jsem čekal přez měsíc a dnes konečně přišel mail z pošty že to zítra budou doručovat.



qp
Příspěvky: 3

Příspěvek#374 » stř 12. čer 2019, 07:27

Moje aktuální zkušenost: Objednáno 19. května 2019, 3 druhy zboží, vše skladem v USA. Doručeno 12. června 2019 v obálce z Česka, den předem přišlo do mailu avízo, že to bude Česká pošta doručovat.
Platil jsem dobírkou až při převzetí, pošta byla zdarma při ceně nad 3K. Žádné clo nebo DPH navíc jsem neplatil, prostě přesně ta částka, co je na faktuře.
Za mě velká spokojenost, hodně jsem ušetřil oproti nabídce obchodů, kde běžně nakupuji, a doba od objednání po dodání cca 3,5 týdne.

Uživatelský avatar
Scathach
Příspěvky: 12

Příspěvek#375 » stř 12. čer 2019, 08:47

Já mám objednáno od 6. května, vše bylo v té době skladem v USA. Na dotázání se mailem před dvěma týdny tvrdili, že nejpozději začátkem tohoto týdne bude zboží doručeno, ale zatím nic. Po této zkušenosti jsem ráda, že jsem objednávala na dobírku, platbu předem bych po tom, co tady čtu, u Brownells neriskovala.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti