Prima zboží až z daleké Číny!!!!



Golem
Příspěvky: 489

Příspěvek#181 » ned 10. pro 2017, 21:58

Není tam třeba sklíčko přilepené trochu křivě? Jeden takový šmejd, typově velmi podobný tomuto, jsem kdysi viděl...

Uživatelský avatar
Serz
Příspěvky: 1871

Příspěvek#182 » ned 10. pro 2017, 22:29

Mi taky cinska libela vypadla z krouzku po cca 200 ranach z ar

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 2967

Příspěvek#183 » úte 12. pro 2017, 11:51

V říjnu a listopadu jsem naobjednal (nezbranove věci) z aliexpress.com asi 12 položek a přišly zatím 4 věci. Každá věc do 20 USD. U každé položky píšou expedováno za 5 až 10 dnů od objednání. Z ebay z té doby je vše doma.

Nepozorujete z Ali to samé? Důvod?

Uživatelský avatar
HV
Příspěvky: 398

Příspěvek#184 » úte 12. pro 2017, 12:20

Na WISH jsem koupil dvě microSD karty ADATA 128GB. Už cena cca $9 za kus vypovídala o tom, že to bude fake a tak jsem objednal rovnou dva kusy pro porovnání. Byl jsem zvědavý a současně jsem si říkal, že je to dobrá příležitost otestovat číňany v případné reklamaci. Dorazily. Balení téměř k nerozeznání od originálu, rozdíl byl v použitých barvách (oranžová/červená). Co mě zarazilo na první pohled, byla identická čísla na štítcích. Před rozbalením foto vedle sebe z obou stran pro případné zaslání reklamace. Testoval jsem nejprve první kus.
- Kupodivu se karta chovala téměř shodně s originálem. Jen rychlost zápisu byla o něco nižší - místo 10MB/s cca 8MB/s. Toto se ale po cca 1 GB zápisu radikálně snížilo...na cca 5MB/s. Nicméně karta byla funkční. Jsem zvědav jak dlouho vydrží a jestli se z ní bude dát nabootovat. Rozhodně to není spolehlivá karta a bude sloužit pouze k pokusům.
- Druhý kus nepřežil formát, přestal se se mnou bavit.

Podána reklamace, částečná refundace 2ks ze 2ks $15 ze zaplacených $19. Po stížnosti co to má znamenat mi napsali, že jsem koupil 3 ks a reklamoval jsem pouze dva. Po důrazném konstatování, že jsem koupil pouze dva kusy a oba jsou fake jsem obdržel dodatečnou kompenzaci na celou částku.

Jinými slovy, je to sice vopruz ale vyrazit z nich prachy, v případě padělaného zboží, lze.



jhora
Příspěvky: 1388

Příspěvek#185 » úte 12. pro 2017, 13:23

Z ali to teď chodí pomalu, bo Česká Pošta. Dopravci co to vozí z Číny do evropy jsou jiní, než používá ebay (hlavně to sem vozí PostNL myslím) a z nějakého důvodu naše milovaná Česká Pošta tyhle věci nechává válet ve skladech (já mám například už 14 dní zásilku na třídící poště a nic).

Jinak refundace na aliexpresu bývají v pohodě (pokud jsou oprávněné), od toho skandálu před pár lety se úzkostlivě snaží udržovat klienty spokojené i za cenu toho, že to osolí prodejcům. Doporučuju nejprve napsat prodejci samotnému, ti se bojí negativní reputace opravdu hodně a často z nich vyrazíte víc, než přes klasickou Dispute.

Uživatelský avatar
marinakus
Příspěvky: 4543

Příspěvek#186 » úte 12. pro 2017, 20:56

audis : Aliexpress obecně má dlouhé doby dodání. Běžně přes měsíc. Teď před Vánoci je to tragedie. Mám už ve zvyku od 1. listopadu nic ze zahraničí pokud možno neobjednávat. Ubylo mi tím pár starostí, nervů a naštvaností. I tak mi pořád také pár zásilek chybí.

Uživatelský avatar
Serz
Příspěvky: 1871

Příspěvek#187 » úte 12. pro 2017, 22:06

Zatim zvladali dodrzet uvedenou dobu dodani, i kdyz ta nebyba zrovna do 3 dnu :-)



pelanj
Příspěvky: 888

Příspěvek#188 » stř 13. pro 2017, 09:10

Z Aliexpress mi přišla věc objednaná 11.11. za necelý měsíc. V ČR byla asi tři dny na výměnné poště.



jhora
Příspěvky: 1388

Příspěvek#189 » stř 13. pro 2017, 10:42

Mě to konečně opustilo výměnnou poštu. 8 dní to hnilo konkrétně tam (14 dní celkem to putovalo po ČR z pošty na poštu). To jen pro zpřesnění mého předchozího příspěvku.

Ale včera mi dorazila věc, co jsem objednával o měsíc později a nezasekla se mi nikde. Prostě je to případ od případu, pomalejší bývají ty větší zásilky, co se nevejdou do obálky.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 2967

Příspěvek#190 » pát 15. pro 2017, 11:29

Na Aliexpres.com jsem reklamoval, otevřel jsem Open Dispute, po nějakém dopisování že zamita, protože už to je dlouho po obdržení zboží (2 mesice). Chtěl jsem nové zboží nebo money back. Mám nějaké další možnosti?



blacknocturno
Příspěvky: 557

Příspěvek#191 » pát 15. pro 2017, 12:11

No to záleží na tom jestli jsi už prodejci poslal feedback nebo ne.pokud ne tak bych napsal velmi negativní feedback ale nejprve ho poslal prodejci na mail a otázkou jak se mu líbí!?Z toho oni mají strach! Pokud by to nepomohlo tak bych ho umístil přímo na stránku ke zboží. No a pokud jsi ho už poslal tak moc dalších možností není.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 2967

Příspěvek#192 » pát 15. pro 2017, 12:17

Feedback jsem už dál dávno. Jj dík



blacknocturno
Příspěvky: 557

Příspěvek#193 » pát 15. pro 2017, 12:38

Tak to je blbí. Feedback zásadně nikomu nedávám právě z tohoto důvodu. Máš pak v ruce další pádné "domlouvadlo". Oni se toho vážně bojí. Dobrou pověst si buduješ dlouho ,ale přijít o ní můžeš ve vteřině! ;)



pelanj
Příspěvky: 888

Příspěvek#194 » pát 15. pro 2017, 12:50

Já to jednou řešil - bylo tam tlačítko "escalate" - pak jsem to neřešil s prodejcem, ale s Aliexpress zástupcem. Okamžitě vyřešeno.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 2967

Příspěvek#195 » pát 15. pro 2017, 20:33

kde najdu tlačítko ESCALATE? nikde ho nevidím v MESSAGE a OPEN DISPUTE. děkuji.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: cipis a 14 hostů