Prima zboží až z daleké Číny!!!!
- jezekif
- Profil
- Registrován: úte 29. kvě 2018, 19:07
- audis
- Profil
- Registrován: pon 22. čer 2015, 10:56
Příspěvek#817 » sob 21. lis 2020, 18:43
Potřebuju poradit zda byste věřili prodejci. Objednal jsem zboží, podle jednoho track stránky doručeno kdesi v Německu. Ptal jsem se prodejce, zda to je pravda nebo zda je ještě zboží na cestě. Odpověděl mi toto a radí open dispute takto. Předpokládám že zboží nedorazí. Podle Ali má zásilka dorazit do 21.11, když nedorazí můžu refund. Věříte mu že mi vrátí peníze ? Nebo mám open dispute podle pravdy hlásit (tj zboží nedorazilo)?
Sorry, due to logistics issues, we are now going to refund you, please follow the steps below to complete the refund, we will agree to your application, thank you for your cooperation.
We agree to refund you to your card.
Follow the instructions please:
Open the dispute
click the button"Modify"
Did you receive your order?-------Yes
Do you want to return goods?------yes
Dispute reason:--------personal reasons------ I no longer need the product----refund
Attachment----choose any picture from your computer
once you finished the step as this , we will choose no need to return the goods and accept this dispute immediately, so that you can get money back quickly.
Thanks in advance.
it will not hurts our store, and you get your money, win-win situation
Naposledy upravil(a) audis dne sob 21. lis 2020, 18:48, celkem upraveno 1 x.
- cipis
- Profil
- Registrován: pát 11. črc 2014, 21:53
Příspěvek#821 » sob 21. lis 2020, 20:05
On tím sleduje jen a pouze svůj zájem. Pokud musí udělat refund z toho důvodu, že zboží nedorazilo, tak dostane mínusové body a pak může z Ali vyletět.
Takže jedna část jich zkouší to, že ti to údajně pošlou na Paypal (a že poplatky atd.), abys to prostě odklikal a potvrdil, že ok, tak nebude mít ten mínusový bod.
Toto je novější, už vymakanější způsob, kdy je "vina" na straně zákazníka a tudíž prodejce, ikdyž udělá plný refund, tak nedostane mínusové body.
Je otázka, co se stane, když odklikneš, že jsi to dostal a že to nechceš a že to vracíš. Očekávám, že pak dojde odmítnutí refund, protože jsi to neposlal nebo nepředložil doklad, že jsi to poslal.
Nebavit se, dát refund, že nedorazilo a napsat, že dal jiné číslo a že sis to objednal na svou adresu a ne adresu z Německa. Oni se totiž podívají na sledovačku, tam to hlásí, že doručeno, tak to hned neřeší a řeknou, že to prodejce dodal a ty nemáš co refund.
Anebo může udělat to, co píše, že je slušný ...
To dispute se dá měnit za chodu, tak se to může zkusit prvně s tím, jak to chce on, a pokud to okamžitě neakceptuje, jak slibuje, tak to dispute opravit, byť ze sebe člověk udělá blbce, že si třeba spletl zásilku.
Takže jedna část jich zkouší to, že ti to údajně pošlou na Paypal (a že poplatky atd.), abys to prostě odklikal a potvrdil, že ok, tak nebude mít ten mínusový bod.
Toto je novější, už vymakanější způsob, kdy je "vina" na straně zákazníka a tudíž prodejce, ikdyž udělá plný refund, tak nedostane mínusové body.
Je otázka, co se stane, když odklikneš, že jsi to dostal a že to nechceš a že to vracíš. Očekávám, že pak dojde odmítnutí refund, protože jsi to neposlal nebo nepředložil doklad, že jsi to poslal.
Nebavit se, dát refund, že nedorazilo a napsat, že dal jiné číslo a že sis to objednal na svou adresu a ne adresu z Německa. Oni se totiž podívají na sledovačku, tam to hlásí, že doručeno, tak to hned neřeší a řeknou, že to prodejce dodal a ty nemáš co refund.
Anebo může udělat to, co píše, že je slušný ...
To dispute se dá měnit za chodu, tak se to může zkusit prvně s tím, jak to chce on, a pokud to okamžitě neakceptuje, jak slibuje, tak to dispute opravit, byť ze sebe člověk udělá blbce, že si třeba spletl zásilku.
- jezekif
- Profil
- Registrován: úte 29. kvě 2018, 19:07
Příspěvek#822 » sob 21. lis 2020, 20:54
Cipis, s adresou doručení to zbytečně komplikuješ. Alík ví jakou máš doručovací adresu/y nastavuješ si je přes něj. Zboží zkrátka nedorazilo kam mělo a pokud je tvoje doručovací adresa třeba v Počátkách a zboží je doručeno v "Koncích" je i z Číny evidentní, že nedorazilo kam mělo.
Zkrátka: dispute, full refund, goods have not yet been delivered to my.
Zkrátka: dispute, full refund, goods have not yet been delivered to my.
- risa2000
- Profil
- Registrován: úte 11. zář 2018, 20:14
Příspěvek#824 » ned 22. lis 2020, 13:13
Na dispute je 15 dní a asi je dobré si to hlídat, kdyby prodejce nechtěl komunikovat. Zatím jsem to za posledních pár let musel použít dvakrát. Stalo se mi ale také, že jsem zboží vůbec nedostal, ale úplně jsem zapomněl, že jsem ho objednal, a přišel jsem na to, až asi po dvou měsících. Napsal jsem tenkrát přímo na Ali (nebo jsem to dokonce vyřešil přes chat, už si to nepamatuji) a i to uznali (počítám proto, že prodejce nebyl schopen doložit ani odeslání zboží) a dostal jsem refund. Takže bych řekl, prodejcům nevěřit výmluvy, nebo nabídky abych odsouhlasil, něco, co není pravda, ale jinak, páky na to, domoci se "spravedlnosti" tam jsou.
- Miata
- Profil
- Registrován: sob 14. led 2012, 13:48
- Bydliště: Střední Čechy
Příspěvek#825 » stř 25. lis 2020, 10:48
to audis:
Jednou jsem se od prodejce nechal uchlácholit, že mi pošle prachy přes PayPal a zdržoval to tak dlouho, že mi uplynula lhůta na otevření sporu... Nakonec jsem to z něj přes Aliexpress nakonec vyrazil, ale trvalo to...
Moje blbost = poučení pro ostatní. Od té doby hned rovnou "Open dispute".
Jednou jsem se od prodejce nechal uchlácholit, že mi pošle prachy přes PayPal a zdržoval to tak dlouho, že mi uplynula lhůta na otevření sporu... Nakonec jsem to z něj přes Aliexpress nakonec vyrazil, ale trvalo to...
Moje blbost = poučení pro ostatní. Od té doby hned rovnou "Open dispute".
Přejít na
- ZbraneKvalitneCZ
- Webstránky
- Webstránky LOS
- Provoz fóra ZK
- Komentáře
- Střelba
- Legislativa
- Zbrojní průkaz, zákony
- Zabezpečení zbraní/střeliva
- Sdružení LEX
- Zbraně a legislativa v zahraničí
- Střelecké sportovní disciplíny
- LOS
- IPSC
- Ostatní
- Lov a myslivost
- Termíny akcí a závodů
- Střelnice a střelecké obchody, puškaři
- Události
- Off-Topic
- Volná diskuse
- Nestřelecké události
- Zbraně
- Krátké zbraně
- CZ U.B., ČZ Strakonice, ZVI, AlfaProj
- 1911
- Plasťáky
- Ostatní pistole
- Revolvery, derringery
- Krátké malorážky
- Dlouhé zbraně
- Opakovací
- Samonabíjecí
- Brokovnice
- Ostatní dlouhé zbraně
- Dlouhé malorážky
- Černý prach
- Western
- Chladné zbraně a obranné spreje
- Nože
- Ostatní obranné prostředky
- Ostatní zbraně
- Flobertky, vzduchovky a větrovky
- Paintball, airsoft, lukostřelba, praky
- Příslušenství
- Ochrana sluchu a zraku
- Optika
- Pouzdra, obaly, kufry
- Ostatní příslušenství
- Obecně o zbraních
- English / Deutsch / ...
- Zabezpečení, trezory, trezorové skříně
- Uživatelské zkušenosti
- Střelivo
- Náboje
- Pistolové a revolverové
- Puškové
- Brokové
- Ostatní
- Přebíjení nábojů
- Přebíjení pistolových a revolverových nábojů
- Přebíjení puškových nábojů
- Přebíjení brokových nábojů
- Přebíjení obsoletních nábojů
- Obecně o přebíjení
- Burza
- Aktuální inzeráty
- Archiv inzerátů
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů