Prima zboží až z daleké Číny!!!!

Uživatelský avatar
jezekif
Příspěvky: 1239

Příspěvek#811 » pát 20. lis 2020, 21:38

Zkusil bych Adblock a hlavně neklikat na reklamy.



zelenac
Příspěvky: 34

Příspěvek#812 » pát 20. lis 2020, 22:13

Jezekif,zobrazuje sa mi to takto
20201120_220033.jpg

a takto je to nazivo ;)
20201120_220412.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.



smates
Příspěvky: 288

Příspěvek#813 » sob 21. lis 2020, 00:14

Mam ho taky ale pro levaka na xds.



cipis
Příspěvky: 1344

Příspěvek#814 » sob 21. lis 2020, 00:20

Prosím odkaz, chci to vnitřní pro leváka nosit venku napravo :)

Uživatelský avatar
jezekif
Příspěvky: 1239

Příspěvek#815 » sob 21. lis 2020, 08:20

Zelenáč, koukám, že používáš Chrome a zdá se, že překlad je jeho práce, nebo nějakého doplňku, protože ve volbě jazyků přímo na stránce Alíka jsou ze slovanských k volbě pouze RU a PL. Nicméně vypadá to velmi dobře!



zelenac
Příspěvky: 34

Příspěvek#816 » sob 21. lis 2020, 13:33

Ano,pouzivam chrome.Tak mi to nastavil syn.mam tam aj slovencinu,ale sa mi zda,ze do cestiny to preklada zrozumitelnejsie.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 2205

Příspěvek#817 » sob 21. lis 2020, 18:43

Potřebuju poradit zda byste věřili prodejci. Objednal jsem zboží, podle jednoho track stránky doručeno kdesi v Německu. Ptal jsem se prodejce, zda to je pravda nebo zda je ještě zboží na cestě. Odpověděl mi toto a radí open dispute takto. Předpokládám že zboží nedorazí. Podle Ali má zásilka dorazit do 21.11, když nedorazí můžu refund. Věříte mu že mi vrátí peníze ? Nebo mám open dispute podle pravdy hlásit (tj zboží nedorazilo)?
Sorry, due to logistics issues, we are now going to refund you, please follow the steps below to complete the refund, we will agree to your application, thank you for your cooperation.

We agree to refund you to your card.
Follow the instructions please:
Open the dispute
click the button"Modify"
Did you receive your order?-------Yes
Do you want to return goods?------yes
Dispute reason:--------personal reasons------ I no longer need the product----refund
Attachment----choose any picture from your computer
once you finished the step as this , we will choose no need to return the goods and accept this dispute immediately, so that you can get money back quickly.
Thanks in advance.
it will not hurts our store, and you get your money, win-win situation
Naposledy upravil(a) audis dne sob 21. lis 2020, 18:48, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Poli
Příspěvky: 391

Příspěvek#818 » sob 21. lis 2020, 18:48

Nakašlat. Proč by vracel peníze, když mu potvrdíš, že zboží ti přišlo, ale ty už ho najednou nechceš?

Uživatelský avatar
jezekif
Příspěvky: 1239

Příspěvek#819 » sob 21. lis 2020, 19:46

Audisi, proč bys mu potvrzoval doručení zboží, když ti doručeno nebylo?! Otevři disput a napiš, že zboží nedorazilo a hotovo.

Uživatelský avatar
Destructor
Příspěvky: 479

Příspěvek#820 » sob 21. lis 2020, 19:58

Presne tak, trosku me udivuje, ze kdyz by si byl prodejce tak jisty ze nanabidnul prodlouzeni doruceni ...
Kasli na nej a zadej penize zpet.



cipis
Příspěvky: 1344

Příspěvek#821 » sob 21. lis 2020, 20:05

On tím sleduje jen a pouze svůj zájem. Pokud musí udělat refund z toho důvodu, že zboží nedorazilo, tak dostane mínusové body a pak může z Ali vyletět.
Takže jedna část jich zkouší to, že ti to údajně pošlou na Paypal (a že poplatky atd.), abys to prostě odklikal a potvrdil, že ok, tak nebude mít ten mínusový bod.
Toto je novější, už vymakanější způsob, kdy je "vina" na straně zákazníka a tudíž prodejce, ikdyž udělá plný refund, tak nedostane mínusové body.

Je otázka, co se stane, když odklikneš, že jsi to dostal a že to nechceš a že to vracíš. Očekávám, že pak dojde odmítnutí refund, protože jsi to neposlal nebo nepředložil doklad, že jsi to poslal.

Nebavit se, dát refund, že nedorazilo a napsat, že dal jiné číslo a že sis to objednal na svou adresu a ne adresu z Německa. Oni se totiž podívají na sledovačku, tam to hlásí, že doručeno, tak to hned neřeší a řeknou, že to prodejce dodal a ty nemáš co refund.

Anebo může udělat to, co píše, že je slušný ...

To dispute se dá měnit za chodu, tak se to může zkusit prvně s tím, jak to chce on, a pokud to okamžitě neakceptuje, jak slibuje, tak to dispute opravit, byť ze sebe člověk udělá blbce, že si třeba spletl zásilku.

Uživatelský avatar
jezekif
Příspěvky: 1239

Příspěvek#822 » sob 21. lis 2020, 20:54

Cipis, s adresou doručení to zbytečně komplikuješ. Alík ví jakou máš doručovací adresu/y nastavuješ si je přes něj. Zboží zkrátka nedorazilo kam mělo a pokud je tvoje doručovací adresa třeba v Počátkách a zboží je doručeno v "Koncích" je i z Číny evidentní, že nedorazilo kam mělo.
Zkrátka: dispute, full refund, goods have not yet been delivered to my.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 2205

Příspěvek#823 » sob 21. lis 2020, 21:56

jasný. dík. evidentní riziko kdybych vyhověl žádosti.



risa2000
Příspěvky: 16

Příspěvek#824 » ned 22. lis 2020, 13:13

Na dispute je 15 dní a asi je dobré si to hlídat, kdyby prodejce nechtěl komunikovat. Zatím jsem to za posledních pár let musel použít dvakrát. Stalo se mi ale také, že jsem zboží vůbec nedostal, ale úplně jsem zapomněl, že jsem ho objednal, a přišel jsem na to, až asi po dvou měsících. Napsal jsem tenkrát přímo na Ali (nebo jsem to dokonce vyřešil přes chat, už si to nepamatuji) a i to uznali (počítám proto, že prodejce nebyl schopen doložit ani odeslání zboží) a dostal jsem refund. Takže bych řekl, prodejcům nevěřit výmluvy, nebo nabídky abych odsouhlasil, něco, co není pravda, ale jinak, páky na to, domoci se "spravedlnosti" tam jsou.

Uživatelský avatar
Miata
Příspěvky: 183

Příspěvek#825 » stř 25. lis 2020, 10:48

to audis:
Jednou jsem se od prodejce nechal uchlácholit, že mi pošle prachy přes PayPal a zdržoval to tak dlouho, že mi uplynula lhůta na otevření sporu... Nakonec jsem to z něj přes Aliexpress nakonec vyrazil, ale trvalo to... :roll:
Moje blbost = poučení pro ostatní. Od té doby hned rovnou "Open dispute".

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů