Springfield Armory Echelon

Glock a spol.


BananaJoe
Příspěvky: 41

Příspěvek#1 » čtv 13. črc 2023, 18:09

Novinka od Springfieldu, resp. HS produkt :arrow: https://youtu.be/c7emnb_HEEQ



Střelec
Příspěvky: 1673

Příspěvek#2 » čtv 13. črc 2023, 18:12

Konečně vypustili pitomou dlaňovou pojistku.



BananaJoe
Příspěvky: 41

Příspěvek#3 » čtv 13. črc 2023, 18:22

Má to spoustu vychytávek a jestli se jim ta pistole povedla odladit na první dobrou a měl bych soudit podle počátečního dojmu, tak za mě topka....něco jako Glock na steroidech. Přijde mi, že tady někdo přemejšlel a pokoumal. Ostatní ukáže až čas.



JirkaCV
Příspěvky: 1552

Příspěvek#4 » čtv 13. črc 2023, 18:23

Proč? Mě to připadá u zbraně čistě na sebeobranu jako užitečná věc. Ptám se, protože jsem laik, žádná ironie.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 2997

Příspěvek#5 » čtv 13. črc 2023, 18:34

Springfield ofiko web produktu
https://www.springfield-armory.com/eche ... -handguns/

HS ofiko web produktu
Zatím není.

Ofiko foto základní verze
Obrázek

Technické údaje Springfield Echelon
Caliber
9mm
Color
Black
Barrel
4.5" Hammer Forged Steel, Melonite® Finish, 1:10
Slide
Billet Machined, Melonite® Finish, Optics Ready
Frame
Black Polymer
Sights
Tritium / Luminescent Front, Tactical Rack U-Dot™ Rear
Recoil System
Captive
Grip Width
1.2"
Magazines
(1) 17-Round, (1) 20-Round
Weight
23.9 oz w/ Flush Mag, 24.3 oz w/ Extended Mag
Length
8"
Height
5.5" w/ Flush Mag, 6.5" w/ Extended Mag



Střelec
Příspěvky: 1673

Příspěvek#6 » pát 14. črc 2023, 10:45

JirkaCV píše:


Jestli se jedná o dotaz k dlaňovce, tak je to dnes dávno překonáno, smysl to mělo tak u zbraní ze začátku minulého století s nedokonalou pádovou bezpečností. Dnes to plní jen funkci zbytečného prvku komplikujícího spoušťák a otvoru, kterým hrozí proniknutí nečistot.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 2997

Příspěvek#7 » sob 15. črc 2023, 10:10