Pps 41 špagin

Samonabíjecí pušky


Martin.grif
Příspěvky: 3

Příspěvek#1 » pon 24. led 2022, 18:33

Prosím o info v čem spočívá úprava špagina z fullauto na semiauto. Někdo mi tvrdil,že pouze přivarenim spoušťového mechanizmu,ale nějak se mi to nezdá. Bohužel nejsem odborník,ale rád bych v tom měl jasno.dekuji



kolp
Příspěvky: 100

Příspěvek#2 » pon 24. led 2022, 20:00

Mno pokud mluvime o bezne rozsireny verzi od ZS (tj strili ze zadni polohy zaveru), tak je to opravdu jen uprava spoustaku (predpokladam zavareni selektoru strelby, detaily nevim nerozebiral jsem :D ) Ale na pohled na nem nic jinyho neni. Ostatne snad vsechny tyhle predelavky maj jen predelanej spoustak...



jarusss
Příspěvky: 51

Příspěvek#3 » čtv 24. úno 2022, 03:07

Zdar. U meho 1945 spagata ze zs - myslim 2017 uprava - Nepohyblivy selektor rezimu strelby, asi privareno. Cely spoustak je privaren k ramu zbrane - aby nesel vyjmout a vymenit za jiny. V ramu z boku kolicek, a v zaveru drazka pro tento kolicek. kastraci a privareni spoustaku chapu, proc je tam kolik a drazka, a jakej to ma vliv, nechapu. nicmene tam je. Muzete pripadne nekdo bystrejsi vysvetlit?
Privareny spoustak znemoznuje vymenu/sundani pazby. Se slabsima nabojema ma tendenci kulometit.
Jine upravy jsem nezaznamenal. Zajimavost u Spagina - Hlaven vybec nechyta rez. strilim pouze zcivilnenou munici BXN/AYM/ SSSR 44-76, vsechno urcite korozivni, a nic nerezne. celkem by me zajimalo, jakou delali tenkrat povrchovku vyvrtu. Hlaven ma rozbite a znovu vyrazene cislo, tedy urcite menena po valce.



zarozak
Příspěvky: 925

Příspěvek#4 » čtv 17. bře 2022, 03:23