Parlamentní volby 2017

Uživatelský avatar
Serz
Příspěvky: 1871

Příspěvek#181 » ned 10. zář 2017, 16:51

Nekde jsem potkal vybornou otazku, co udelala za 4 roky soucasna vlada pro lidi?



hugofalfar
Příspěvky: 317

Příspěvek#182 » ned 10. zář 2017, 18:27

V podstate jedinej slib, co splnili (a o kterej jim nikdo nestál), bylo zrušení třicetikoruny u doktora :-D



Chip
Příspěvky: 641

Příspěvek#183 » ned 10. zář 2017, 19:54

Obávám se, že té otázce, úplně nerozumím. Co jako měla vláda udělat? Koupit vám plyšového medvěda? Vláda vládne, stát funguje, trajmvaje jezdí, silnice se staví, obchody jsou plné zboží a spoustě lidí se nijak špatně nežije. ( Soudim tak podle toho, kolik míjim na ulici obtloustlych lidí kteří podvýživou určitě netrpí. ) Lidé mají peníze dokonce i na chlast a cigarety. ( Soudě podle toho, jaký je povyk kvůli zákazu kouření v restauraci.) Když když se něco stane prijedou hasiči, záchranka nebo PČR a dávají to dohromady. Žádné rabování, násilné demonstrace nebo občanska válka, díky bohům. Podle mě stát funguje a to je co říct. Ne všude to je úplně obvyklé. Nevím jak vy, ale já pár zhroucených zemi navštivil a neni to pěkný pohled. Samozřejmě to zdaleka není jenom zasluha vlády, ale funguje to.

Uživatelský avatar
Sedmej
Příspěvky: 1980

Příspěvek#184 » ned 10. zář 2017, 20:12

Chip: celkem příjmený si tu přecíst občas nějaký optimistický příspěvek v tom neustálém nádávání a fňukání, jak se tu mají všichni špatně a všude je nějaké zlo. :-)



Caroprd111
Příspěvky: 313

Příspěvek#185 » ned 10. zář 2017, 20:23

Vláda by nás konečně měla nechat na pokoji. Povyk kvůli zákazu kouření není žádná známka bohatství. Ovšem signál, že už to stát s regulací našich životů přehání, to zajisté je.



jhora
Příspěvky: 1388

Příspěvek#186 » ned 10. zář 2017, 20:26

Je to sice na okraj tématu, ale narazil jsem na tohle: http://ncase.me/trust/

Potřebujete k tomu angličtinu, ale hezky to ukazuje, jak a z jakých forem lidských interakcí vyvstává důvěra a nedůvěra a proč je mezi lidmi dnes tolik nedůvěry (dávám to sem z důvodu vyhrocenosti debaty). Trochu jsem si podle toho upravil názor na to, jak má vypadat dlouhodobý plán na úrovni větší společnosti (např. jako je ta naše). Snad to ocení ještě někdo a podívá se na programy stran trochu jiným pohledem než předtím - možná kritičtějším, možná méně kritickým :)

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 3317

Příspěvek#187 » ned 10. zář 2017, 21:06

Rozhovor s Piráty:
Kdyby vás náhodou omylem napadlo volit Pirátskou stranu, tak byste si asi měli poslechnout pirátního potentáta a z boží zvůle zastupitele Ferenčíka v rádiu (Čro Plus 6.9.2017 zhruba v 16:15). To je Auto*Mat reloaded. Je tam všechno, cykloobousměrky, “vytvořit pro cyklistiku podmínky”, bikesharing, Rekola, že není dost úředníků pro bezmotorovou dopravu (zde se hodí připomenout, že Piráti staví svoji kampaň na snižování byrokracie), preference cyklistiky, otevřené město, zase bikesharing, kampaně za naše prachy a tak dál.
http://www.rozhlas.cz/plus/zaznamy/#/2017-09-06/16
zdroj: Dfens
Pokud názory na individuální automobilovou dopravu, identicky na individuální zbraně, tisíc mil z povzdálí, , ne, děkuji.

Uživatelský avatar
Sedmej
Příspěvky: 1980

Příspěvek#188 » ned 10. zář 2017, 21:37

audis: já se je volit zatím chystám a na tom co tam řekl nevidím nic špatného naopak. automobilová doprava se v Praze musíš řešit, je to tu tragický. je sice naivita, že lidi co jezdí autama by je nechali u baráku a jeli na kole. ale na druhou stranu, proč neumožnit těm co chtějí jezdit na kole víc, aby mohli. zmíněný bikesharing mě přijde celkem zajímavej. ono to může kdekomu znít dívně, ale funguje to. snad každý si letos všiml růžových kol po městě. přišlo by mě smysluplný, kdyby Praha podpořila třeba něco takového.

Uživatelský avatar
gogan
Příspěvky: 978

Příspěvek#189 » ned 10. zář 2017, 21:50

A kdo na tom bude jezdit? Lidi do práce, aby přijeli upocený jak vrata od chlívu, businessmani na jednání nebo na tom dovezou matky děti do školy a navozí nákupy? V kopcovaté Praze totální nemysl. Tak nějak studentům by se to líbilo, ale znáš to jak se Cimrmanovi hromadili horníci v dole?



vgj
Příspěvky: 653

Příspěvek#190 » ned 10. zář 2017, 21:57

Sedmej: Po Praze jezdím autem jen 10 let, předtím jsem jezdil 3 roky na kole. Všechna ta zklidnění se zavedením cyklopruhů jsou pekelná, když se k tomu přidá ještě ekologicky zatravněný tramvajový pás, tak z pohledu IZS doslova vražedná.
Kde byly mírné kolony, co šly záchrannou objet, jsou dnes totální zácpy a propustnost není ani na 40 %.
Chyba je v omezování kapacity hlavních tahů, auta se stale rozjíždí... a sem tam kolem projede cyklista. Místo aby byly protažené cyklo radiály přibližně souběžnými ulicemi, treba s omezením aut jen na dopravní obsluhu, průjezd zakázán...

Doufal jsem ve volitelnost pirátů, ale z čistých plusů už zbývá jen podpora eGov. Zbytek je někde mezi zelenými, veverkami a Ano.



pavelg
Příspěvky: 3130

Příspěvek#191 » ned 10. zář 2017, 22:03

Sedmej píše:audis: já se je volit zatím chystám a na tom co tam řekl nevidím nic špatného naopak. automobilová doprava se v Praze musíš řešit, je to tu tragický. je sice naivita, že lidi co jezdí autama by je nechali u baráku a jeli na kole. ale na druhou stranu, proč neumožnit těm co chtějí jezdit na kole víc, aby mohli. zmíněný bikesharing mě přijde celkem zajímavej. ono to může kdekomu znít dívně, ale funguje to. snad každý si letos všiml růžových kol po městě. přišlo by mě smysluplný, kdyby Praha podpořila třeba něco takového.

Není to spíš téma do obecních voleb? To jako někdo řeší pražské cyklobuzny na úrovni poslanecké sněmovny?

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 3317

Příspěvek#192 » ned 10. zář 2017, 22:03

u nás v hradci králové se cyklo podporuje částeně intenzivně, ale když jedu/ jdu po městě, cyklostezky skoro prázdný, proticyklosměrky skoro prázdný (naštěstí jsou úzký), ohrožující cyklisti na silnici občas. V zájmu bezpečnosti zrušit všechny tyto preference pro cyklisty a vrátit legislativní stav do roku 2000. Omezuje to tisíce motoristů vč. hromadné dopravy a využívá 50 lidí denně na daném místě. Vlak taky logicky nedává přednost autům a cyklistům, tak na co si to uměle hrajete(-me).

V Praze ulicí U Rustonky po novele tvořící vyhrazený cyklopruh na úkor autům, jsem jel 30x a cyklistu jsem tam viděl 1x. Takže skore je, že denně to omezuje tisíce aut, pro jednoho cyklistu denně. Ne, to není dobře. https://goo.gl/maps/sG5nLYDjb5L2 . Přestaňte mě lakovat o užitečnosti provedených prací.

A takto to je jiště na mnoha místech v Praze, Hradci a jinde. Zásadně nesouhlasím, je to špatně, neefektivní, vaše daně promrdány, vládní tlačení pro záporný užitek (více společnosti škodí než pomáhá).



SansLogique
Příspěvky: 1007

Příspěvek#193 » ned 10. zář 2017, 22:14

Doprava v Praze se vyřeší normálním vnitřním a vnějším okruhem. Viz. R1 a co se rázem stalo s Barranďákem. Jenže to by ty okruhy musel někdo někdy dostavět. Zavádění všech těch cyklohovadin může vymejšlet jenom chorej zelenej mozek.

Uživatelský avatar
Sedmej
Příspěvky: 1980

Příspěvek#194 » ned 10. zář 2017, 22:29

gogan: můžeš se zeptat lidí co na tom jezdí, ono to po Praze už funguje. a letos jsem viděl těch kol různě po praze celkem dost.
jinak třeba u nás jezdí dost lidí do práce na kole. prostě přijedou převlíknou se (případně si dají sprchu) a jdou do kanclu. firma to i podporuje.

vgj: jo taky jezdím autem. :-) hele zase to nesmíš přece brát tak extrémě. to, že někdo chce podporovat cyklistiku, to neznamená, že se nebude věnovat automobilové dopravě. s tím zatravněním tramvajových pásů souhlasím. vypadá to sice hezky, ale jinak platí přesně co píšeš. i s tím dalším souhlasím. jen nějak nevidím, že zrovna za tuhle situaci můžou Piráti nebo by tenhle stav podporovali. skoro bych řekl naopak.
osobně si myslím, že klíčem k dopravě v Praze nejsou ani cyklostezky, ani silnice a tunely, ale komfortní, fungující MHD a možná i úplně bezplatné pro cestující.

pavelg: evidnetně to souvisí, když se i na základě toho někdo rozhoduje o volbě nějaké strany. :)

Uživatelský avatar
gogan
Příspěvky: 978

Příspěvek#195 » ned 10. zář 2017, 23:06

Dokážu si představit, že někdo jezdí na svým kole, ale těžko na něčem od Rekoly nebo obdobným sdíleným kole, kde se při sebelepší organizaci o spolehlivosti nedá mluvit.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Boci a 4 hosti