Pojištění auta a asistenční služby



urquell
Příspěvky: 11

Příspěvek#1 » pon 24. srp 2009, 19:05

Vážení diskutující,
pokud byste měli nějaký konkrétní důvod, kterou pojišťovnu volit a kterou nevolit pro povinné ručení u auta, havarijní pojištění a dále které z asistenčních služeb ne/volat v případě neopravitelné poruchy na silnici, můžete se laskavě podělit?
Všechno se totiž jeví dosti podobně, ale až do okamžiku pojistné události. Vhodnou volbu tedy nelze získat jen studiem reklamních materiálů, ale také ze zkušeností druhých.

Uživatelský avatar
admix
Příspěvky: 346
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#2 » pon 24. srp 2009, 19:29

Covece, obavam se, ze v okamziku pojistny udalosti ti bude cert blizsim pritelem nez pojistovna :( Za sebe muzu bohuzel dodat prave jen ty spatne, a to s Allianz a CPP.

Uživatelský avatar
jomekabi
Příspěvky: 937

Příspěvek#3 » pon 24. srp 2009, 21:19

Jsem uz leta u Generali a musim je pochvalit. Mam sice jen dve male zkusenosti, ale obe se prihodili v cizine.

1. Syn byl v Nemecku a auto mu poskodilo silne krupobiti. Generali stacil vystrizek z mistnich novin, ve kterych se o tom krupobiti psalo (preklad nepotrebovali), bez problemu a v dobre cene proplaceno.

2. Mne v Anglii (v Bristolu) nekdo v noci rachnul do predniho skla. Policii jsem samozrejme volat nemohl (ta v Anglii jezdi k nehodam jen pokud je nekdo zranen), Generali stacila fotka z mobilu a ucet za opravu skla. Opet preklad uctu nevyzadovali.

Uživatelský avatar
MiRaS
Příspěvky: 303
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#4 » úte 25. srp 2009, 13:16

Mam ne moc dobre zkusenosti s Ceskou pojistovnou, radeji se ji vyhnout pokud tam nemas zname.
Celkem dobrou zkusenost mam s Generali co do jednani a vyrizeni pri oprave pres servis, prestoze jejich likvidator nejdrive navrhnul zcela smesnou castku.
S asistencnima sluzbama zkusenost nemam.



Adam
Příspěvky: 142

Příspěvek#5 » úte 25. srp 2009, 13:23

Já doufám, že pojišťovnu nikdy potřebovat nebudu (tedy že nebudu bourat a nikdo nanebourá do mě). Řidičák mám přes tři roky a jako první jsem byl u Generali, nedávno jsem přešel k ČPP, protože to je levnější. Každá pojišťovna stanovuje výši pojistky podle odlišných parametrů (nejčastěji věk, kolik let je kdo držitelem ŘP atd.). U ČPP čím jsi starší tím lépe. Proto jsem pojistku napsal na mámu a platím asi 1000,- Kč ročně, pokud bych to napsal na sebe tak bych kdekoliv jinde (včetně ČPP) platil kolem 3.000,- Kč. Vy se ale ptáte na zkušenosti nikoliv na cenu, ke zkušenostem se vyjádřit nemohu protože jak jsem psal jsem zatím nic neřešil a doufám, že řešit nebudu.

Uživatelský avatar
Kurt
Příspěvky: 222

Příspěvek#6 » úte 25. srp 2009, 16:35

Většina pojišťoven dává jakési základní asistenční služby přímo k pojištění odpovědnosti. Vyšší (lepší) služby pak dávají ke komplexnímu pojištění (havarijko, příp. živel).
Co se týče samostatných asistenčních služeb, pak se stačí podívat po internetu, na jejich weby - každá poskytuje trochu jiné portfolio služeb zdarma, ale vždy jen držitelům svých členských karet. Takže pokud chcete nějaké "lepší" asistenční služby, rozhodně si kupte jejich kartu - jsou od cca 600kč/rok. Pokud stačí základní služby, zjistěte si podmínky u pojišťovny, kde máte/plánujete povinné ručení.
Volat asistenčku, jejíž kartu nemáte a nemáte ani jeí služby zahrnuty v "povinném ručení" je drahá legrace - např. výměna píchlého kola vyjde na několik tisíc.



Monika
Příspěvky: 5

Příspěvek#7 » pon 14. zář 2009, 21:35

mám zkušenost s Kooperativou (prasklé čelní sklo) vše bylo bez problémů a plnění proběhlo vcelku rychle a velice čerstvou zkušenost při vyřizování nehody u ČPP (aby to bylo zajímavější řidič byl holanďan :? ) a ač jsem rozhodně nebyla v klidu, jednání s ČPP bylo jednodušší, řekla bych příjemnější a vše proběhlo v pohodě a rychle.
Co se týče asistenční služby zkušenost mám opět s Kooperativou - přijeli, odtáhli do nejbližšího servisu (do 25 km zdarma) - ochotní,rychlí, příjemní - je to cca 3 roky zpátky.

Uživatelský avatar
Zoufalec
Příspěvky: 223
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#8 » úte 15. zář 2009, 14:15

ČPP - kamenem vymrštěným od náklaďáku rozbité čelní sklo. Viník byl znám. Proplacení jim trvalo 9 měsíců.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů