Obranná střelba - samostatný trénink



rocky77
Příspěvky: 99

Příspěvek#1 » stř 6. bře 2013, 10:13

Zdravím všechny,

jsem na fóru i mezi "střelci" nováček (aktuálně čekám na vydání ZP), a proto se zatím rozhlížím a vstřebávám informace, a to nejen k výběru první zbraně, ale i k tomu, co by mělo následovat po jejím pořízení.

Hledal jsem obdobné téma, ale nenalezl - pokud existuje, omlouvám se a prosím o přesměrování.

Rád bych požádal o vaše rady, jakým způsobem trénovat obrannou střelbu, resp. jak se nejlépe připravit na možnost nutnosti použít zbraň v reálném konfliktu. Stranou ponechávám různé kurzy (hodlám se některého zúčastnit) nebo LOS (vzhledem k lokalitám pro mne téměř nereálné - je to daleko), jde mi o to, co a jak mohu trénovat sám. Přijít na střelnici, postavit se a mířeně se snažit trefit terč, není určitě od věci, ale přeci jen reálné situace vypadají jinak... Co byste mi doporučili, abych piloval, trénoval (na střelnici, případně na sucho doma)? Jak říkám, jsem nováček, takže nevím, zda v případě, kdy na palpostu na střelnici budu zkoušet co nejrychleji tasit z pouzdra a nasypat to do terče, a následně co nejrychleji vyměnit zásobníky, nebudu za exota hrajícího si na hrdiny akčních filmů, případně osobu na střelnici nechtěnou...

Zatím mne napadlo, že na střelnici bych si měl určitě vyzkoušet střelbu nejen obouruč, ale i jednou rukou, a to i slabou...co a jak dál, zatím moc nevím...

Díky moc za všechny vaše rady, tipy, doporučení...

r.

Uživatelský avatar
ilicz
Příspěvky: 541
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#2 » stř 6. bře 2013, 10:33

Jako dobrý (byť teoretický) základ zkus sehnat knížku Manuál obranné střelby
Obrázek

Pak prostě střílet, střílet, střílet... :)



rocky77
Příspěvky: 99

Příspěvek#3 » stř 6. bře 2013, 10:42