Prima zboží až z daleké Číny!!!!

Uživatelský avatar
Destructor
Příspěvky: 695

Příspěvek#601 » ned 21. čer 2020, 20:01

Ja se s dodavatelama nemazu, vzdy jim par dnu pred vyprsenim casu napisu, kde je problem? A pokud neodpovi nebo sam nenabidne prodlouzeni doby dodani davam dispute a beru zpet penize. Takhle mi uz prisly navic dve kamery, boty a nejake dlsi veci. Od Alika zadny problem.

Uživatelský avatar
audis
Příspěvky: 3007

Příspěvek#602 » ned 21. čer 2020, 20:05

iloveguns:
nehody se stávají občas jedno za rok a nedojde nikdy. To asi bude tvůj případ.



blacknocturno
Příspěvky: 557

Příspěvek#603 » ned 21. čer 2020, 20:07

Co jsem vysledoval tak pokud ve sledování zásilky uběhne doba do které má být zásilka doručena tak je automaticky vygenerován status order completed bez ohledu na to jaký status tam byl naposledy.Ono to sledování zásilek obecně nefunguje.U valné většiny zásilek mi v den doručení svítí status departed country of origin.

Uživatelský avatar
Poli
Příspěvky: 465

Příspěvek#604 » pon 22. čer 2020, 09:41

Protože to je obyčejná zásilka bez možnosti dalšího sledování, asi jako u nás obyčejné psaní nebo obyčejný balíček, mívá to strašně dlouhé číslo. Většinou když je to dražší věc, tak to má číslo začínající a končící dvěma písmeny a to lze sledovat i u naší pošty, obdoba našeho doporučeného psaní, balíčku atd.



iloveguns
Příspěvky: 1456

Příspěvek#605 » pon 22. čer 2020, 10:31

Dnes mi přišla zpráva od dalšího prodejce, že se mu zásilka vrátila zpět a požádal jsem tedy o vrácení peněz. Takže cca z 30 zásilek dvě pošta vrátila zpět, aniž bych o jejich doručování dostal jakékoli avízo...

Uživatelský avatar
Destructor
Příspěvky: 695

Příspěvek#606 » pon 22. čer 2020, 11:18

tak to je fakt divné, už mám za sebou stovky objednávek, ale NIKDY jsem nedostal info že by bylo zboží vráceno.
Nebylo to na celnici a ty jsi se vybodnul na proclení?



iloveguns
Příspěvky: 1456

Příspěvek#607 » pon 22. čer 2020, 11:48

Nebylo, to bych musel od celnice dostat nějaké avízo a navíc to zboží nepodléhalo proclení. Na součástky k hudebním nástrojům v ceně 200 až 300 Kč se snad clo nevztahuje. Zatím mi všechny podobné věci přicházely bez cla. Divné je, že ten prodejce, co mi naposled dnes napsal že se mu balíček vrátil zpět, mi slíbil vrácení peněz, když Dispute stáhnu zpět..



blacknocturno
Příspěvky: 557

Příspěvek#608 » pon 22. čer 2020, 11:57

To je logické prodejci se Ali bojí jak čert kříže. Hodně negativních feedbacků případně sporů a Ali udělá prodejci pápá lálá!



iloveguns
Příspěvky: 1456

Příspěvek#609 » pon 22. čer 2020, 15:20

Takže asi nemá prodejce čisté svědomí a to údajné vrácení balíku zpět je asi výmluva. Jinak by nechtěl "cancel dispute", když by mohl Aliexpressu dokázat, že se mu opravdu balík vrátil.

Uživatelský avatar
Destructor
Příspěvky: 695

Příspěvek#610 » pon 22. čer 2020, 15:29

Vubec to s nim neres, dej dispute a Ali si to s nim vyresi, jen pokud by to byl nejaky tvuj overeny obchod tak bych byl trosku tolerantni, ale tohle na to nevypada.

Uživatelský avatar
old_Mr_Grim
Příspěvky: 61

Příspěvek#611 » pon 22. čer 2020, 18:26

Mě už se taky několikrát stalo, že mi pošta o uložené zásilce nedala vědět. A to žádným způsobem. Člověk aby tam pomalu každej den chodil a ptal se.
Jednou jsem byl na školení si 80km od bydliště. zhruba ve 13 hodin telefon. 4x jsem ho odmítl, protože jsem nemohl opustit přednáškový sál. Po páté už jsem to nevydržel, omluvil se a šel jsem tu "neodbytnost" vyřídit. Volala paní z pošty, že už tam mám dva týdny uložený balík a že se následující den vrací odesilateli. A to jsem se tam byl ptát asi týden před tím. Takže jsem měl na vyzvednutí 4 hodiny a byl jsem uprostřed přednášky a 80km od domova. Velkoryse mi tedy paní prodloužila uložení. Samozřejmě za poplatek...
Česká Pošta je pro mě nefunkční, drahej a zbytečnej podnik. Bohužel se využití jeho "služeb" někdy prostě nejde vyhnout :(



cipis
Příspěvky: 2133

Příspěvek#612 » pon 22. čer 2020, 19:32

Prodejci lžou, kecají a rvou se o každý cent.
Také mi něco nedošlo, borec blekotal něco o tom, že mu to vrátili zpět a že se domluvíme, když stáhnu dispute. Stáhl jsem dispute, navrhoval vrácení přes paypal a že něco sežerou poplatky atd., tak jsem mu napsal, že chci full refund. Několik dní nereagoval, tak jsem dal znovu dispute, to se ozval okamžitě, hory doly, jen když zruším dispute. Už jsem nereagoval, a za chvíli Ali nařídil full refund, na bankovní kartu, ze které byla platba. Za týden tam byla zpátky kompletně celé částka. Bohužel jsem nestihl dát prodejci negativní hodnocení, protože tam je také nějaká doba.
To automatické označení za doručení je tam schválně, protože nakupující jsou lemry líné a nic nevyplňují, když vše dojde. Takže je potřeba to hlídat, jak psal výše Destructor.

Uživatelský avatar
Destructor
Příspěvky: 695

Příspěvek#613 » pon 22. čer 2020, 22:00

old_Mr_Grim píše:Mě už se taky několikrát stalo, že mi pošta o uložené zásilce nedala vědět. A to žádným způsobem. Člověk aby tam pomalu každej den chodil a ptal se.
......

Tak já mám s poštou dobré vztahy, jsem s nima domluvenej, že mi to dávají za branku u domu a co jde podípíšou sami.
Je to výhodné jak pro ně tak pro mě ... :)
Ale je fakt že bydlím na venkově.
Jeden čas jsem si to nechal posílat i do firmy, ale tam holky na recepci dost prskaly :lol:
Na mě tedy byly stále přítulné ale na kolegy byly ostré, tak jsem to pak taky raději zrušil.

Uživatelský avatar
jezekif
Příspěvky: 1550

Příspěvek#614 » stř 24. čer 2020, 08:59

Nemáte někdo tip na použitelný tripod pod zvětšovák (20-80x80) z Aliexpresu, amazonu ...



chrobák
Příspěvky: 171

Příspěvek#615 » pát 26. čer 2020, 12:23

Potřeboval bych poradit.
Už několik let objednávám bez jakékoliv reklamace. V březnu jem objednal něco dražšího (cca $70). Po třech měsících to ALI chtěl uzavřít a zboží ale zatím nedorazilo. 21.6. jsem tedy spustil disputaci a požadoval vrácení pěněz. Trekovací informace byly zmatené a zdálo se, že to snad ani z Čajny neodešlo. 22.6. ALI rozhodl, že vrátí peníze. Ještě je tedy neposlal.
No a dneska to česká pošta slavnostně dodala.
Takže co teď?
- mrtvý brouk? :oops:
- znovu nějak otevřít disputaci a stopnout vracení peněz a současně očistit dodavatele? (evidentně to viselo u celňáků)

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti