ZP přes datovku - zkušenosti



amores
Příspěvky: 15

Příspěvek#1 » ned 20. lis 2022, 15:21

Zdravím všechny,

Jsem úplný začátečník a řeším trochu komplikovanější získání fotografie (papírové) a taky osobní návštěvy policie a proto si jdu pro radu zkušenějších. Lze požádat o vydání ZP přes datovku?

O zkoušku jsem žádal přes datovku, nákupko i výjimku na JHP/nadlimit budu taky řešit stejně. Máte někdo zkušenost i s ZP?

Jediné co vím že je lepší, tak průkaz zbraně půjdu osobně, je to v Brně prý rychlejší (na počkání snad).

Moc děkuji za každou radu/informaci.

S pozdravem Lukáš



risa2000
Příspěvky: 847

Příspěvek#2 » ned 20. lis 2022, 17:03

amores: Pokud vím, tak k žádosti musíš přiložit doklad o absolvování ZOZ, fotku a eventuálně potvrzení od doktora, pokud ti to cos měl ke zkoušce už neplatí. Dovedu si představit to poslat doporučeně dopisem, ale datovkou moc ne. Na druhou stranu, nejjednodušší bude, když se zeptáš na té OSZBM, kam patříš, a kde to budeš podávat.

Uživatelský avatar
marinakus
Příspěvky: 4574

Příspěvek#3 » ned 20. lis 2022, 18:31

amores : Jak píše risa2000. Nejjednodušší poslat vše poštou a vyzvednout si ho stejně musíš osobně.



amores
Příspěvky: 15

Příspěvek#4 » ned 20. lis 2022, 18:41

To je právě to - fotograf co u nás dělal fotky tak je zrušen, takže je to komplikace a je to pomalu na půldenní dovolenou s tou dopravou. Ano, s vyzvednutím počítám. Proto zjišťuji zda někdo neposílal přes datovku ;-)



JirkaCV
Příspěvky: 1527

Příspěvek#5 » ned 20. lis 2022, 19:15

Jak často si vyřizuješ zbroják?
Pravda, fotku jsem měl po cestě z práce. Ale pro vyzvednutí ZP jsem si vzal dovču celý den. Dopoledne pro ZP, odpoledne oslava.

ZoZ řeší digi komunikaci jenom částečně, je to trošku slepenina. Zbroják se vyřizuje "jednou za život", tak to priorita není.



cipis
Příspěvky: 2104

Příspěvek#6 » ned 20. lis 2022, 19:48