Návštěva psychologa

Uživatelský avatar
Sagittarius
Příspěvky: 17

Příspěvek#1 » úte 19. bře 2024, 10:30

Dobrý den!

Před nedávnem jsem byl u obvodní lékařky, které jsem se svěřil se svým strachem z představy, že jednou ve stáří umřu, což mi dnes navazuje slabé panické ataky zejm. před spaním. Na základě této skutečnosti a krátkého dotazníku mě vyhodnotila jako člověka s těžkou depresí a napsala mi antidepresiva. Zároveň mi bylo řečeno, že to musí ohlásit na PČR.

Chci se tedy zeptat, zdali je tu někdo, kdo měl zkušenost s návštěvou u psychologa poté, co už měl zbrojní průkaz. Původně jsem si ho pořizoval, protože nedaleko od nás začala válka a já se chtěl naučit bránit + samozřejmě chci mít možnost obrany, až budu mít jednou svůj dům a postupem času to přerostlo v koníček, takže jsem začal studovat kriminalistickou balistiku a konstrukce zbraní.

I tak mám ale strach, že přijdu o ZP, ačkoliv si jsem 100% jistý, že bych zbraň nikdy nevyužil jinak než k obraně a o ten koníček přijdu.

Budu tedy moc rád, pokud by se někdo byl ochotný o zkušenost podělit.

Děkuji a přeji pěkný den!



cipis
Příspěvky: 2134

Příspěvek#2 » úte 19. bře 2024, 10:41

Tohle je přesně důvod, proč to "nové" v novém zákoně nebude mít úspěch. Aby nedošlo k tomu, k čemu dojde asi u tebe, totiž odebrání ZP, tak takové "potíže" nebude chtít někdo řešit s mudr ...

A řešit to, co se stane každému z nás, antidepresivama, to je na změnu lékaře ...



Krevel
Příspěvky: 21

Příspěvek#3 » úte 19. bře 2024, 10:59