Skladování střeliva



amax
Příspěvky: 2

Příspěvek#1 » úte 6. srp 2013, 05:36

Ahoj , prosím o radu . Mám dvě zbraně ( pistole ) a pořídil jsem si necertifikovaný trezor z Globusu asi za 1500Kč , vypadá dobře a není to žádný tenký plech ale není tam oddělená schránka na střelivo. Má otázka tedy zní , můžu skladovat střelivo společně s pistolí, nebo musím mít náboje někde zvlášť ? Nebo přikoupit nějakou malou uzamykatelnou schránku na náboje a dát ji do toho trezoru ,, nějak jsem to v zákoně konkrétně nenašel a na internetu jsou různé informace. Jinak uskladnění zbraní dle zákona samozřejmě chápu .Možná se někomu bude zdát má otázka hloupá ale jsem začátečník a raději si to ověřuji .. Děkuji moc za odpověd . amax - Milan

Uživatelský avatar
ilicz
Příspěvky: 537
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#2 » úte 6. srp 2013, 05:54

Zákon o zbraních ani žádná vyhláška nespecifikuje žádný požadavek na oddělené uložení zbraní a střeliva. To prý bývalo snad ve staré verzi zákona, ale to už já nepamatuju :)

Jinak, je stanoveno, že do dvou zbraní a 500ks střeliva jsi povinen pouze "vhodně zabezpečit".



amax
Příspěvky: 2

Příspěvek#3 » pát 9. srp 2013, 05:30

Díky moc za odpověd .



nico
Příspěvky: 409

Příspěvek#4 » pát 9. srp 2013, 08:34

Jak napsal ilicz, do 2 zbraní a 500 nábojů nemusíš mít ani ten trezůrek z Globusu. Takže je jedno, jestli ti to leží vedle sebe pod postelí nebo na hromadě v trezůrku. Jakmile budeš mít 3 zbraně a/nebo 501 nábojů, nebude stačit už ani ten trezůrek. Ono se na něj z hlediska zákona, co do počtu uložených zbraní a střeliva, pohlíží stejně jako na to místo pod postelí. Obecně je samozřejmě lepší něco než nic.



SJirka
Příspěvky: 97

Příspěvek#5 » pát 2. pro 2016, 13:28