obchod: BestPatron



ZbraneKvalitneCZ
ZbraneKvalitneCZ
Příspěvky: 1015
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#1 » stř 31. črc 2013, 17:33

komentáře ke střeleckému obchodu
BestPatron

http://zbranekvalitne.cz/obchod/bestpatron

Uživatelský avatar
Infidel
Příspěvky: 91

Příspěvek#2 » úte 25. úno 2014, 21:59

Tak jsem si cca dva tydny zpet udelal objednavku u Bestpatron. Objednaval jsem veci co mely pouze skladem. Prislo mi potvrzeni mailem. Do pondeli 24.2. nic neprislo, ani balik ani mail. V pondeli dopoledne jsem zavolal na mobilni cislo urcene pro eshop s dotazem co moje objednavka. Vzali si jeji cislo s tim, ze se jeste ten den ozvou co a jak. Neozvali a na jiz volanem cislo to v pozdnim odpoledni nikdo nebral. Stejne tak to nikdo nebral ani dnes dopoledne.
Zrejme pro ne neni objednavka za vice nez 3000 zajimava. Proste udelali si obchod ale ma to jeden problem. Chodi jim tam lidi :?
Chtel jsem si behem letosniho roku rozsirit kolekco zbrani o dalsi ar15, a to o jeden kousek od firmy Hera. No tak asi budu hledat jineho prodejce kde utratit balik penez.



fíša
Příspěvky: 247

Příspěvek#3 » úte 25. úno 2014, 22:08

Objednej jinde, oni nejsou pružný, a maj problémy posílat návody v češtině.

Uživatelský avatar
Infidel
Příspěvky: 91

Příspěvek#4 » stř 26. úno 2014, 23:40

jinde znamena bohuzel mimo CR :(
kazdopadne emailova urgence probehla a prislo mi v kopii:

Sent: Tuesday, February 25, 2014 10:02 PM
To: info@bestpatron.eu
Subject: Re: Nová objednávka ze serveru bestpatron.shop5.cz

Dobry den
muzete mi laskave sdelit jak si stoji moje objednavka? Volal jsem v pondeli dopoledne a bylo mi receno ze jeste ten den mi date vedet. Nikdo se neozval a na cisle pro eshop nezvedate telefony. dekuji za odpoved.
----

Luboši, prosím podívej se na to, urgentně.
Díky
Michal


no a od te doby zatim nic :(



Xerxes
Příspěvky: 484
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#5 » čtv 27. úno 2014, 07:46

Hh, to mi připomnělo tu policejní komunikaci zde: http://zpravy.idnes.cz/pardubicti-straz ... -zpravy_mt
sice samozrejme bez patricnych vulgarit atd... ale proste takovehle maily by se podle me nemely dostat mimo firmu, i kdyz byly poslane v dobre vire, aby se ukazalo ze se tim nekdo zabyva.
No a zacatkem tydne jsem uvazoval, ze bych tam koupil pracku nabojnic, ted jsem rad, ze jsem ji tam nakonec nekoupil:-D



mischanek
Příspěvky: 96

Příspěvek#6 » čtv 27. úno 2014, 20:07

to Infidel - a je v hlavicce mailu videt, ze jsi adresat v kopii a mail byl adresovan i tomu "Lubosovi"..? Tak nejak si myslim, ze dotycny odesilatel zvolil odpoved (Re:), misto preposlani (Fwd:) - zdaleka ne ojedinely pripad - a asi se takovy mail mimo firmu nemel dostat.. A v tom pripade Lubos ani nevi, ze by se mel na neco urgentne podivat.. :-)

Uživatelský avatar
Poli
Příspěvky: 468

Příspěvek#7 » čtv 27. úno 2014, 21:47

Moje zkušenost s tímhle obchodem je jen pozitivní. Objednávky za 700,- 3500,- a 11000,- vždy do několika dnů. Dokonce i zboží, které nebylo v e-shopu a tudíž jsem ho přes něj nemohl objednat, mi po mailovém dotazu dodali. Odpovědi na dotazy také přišly vždy rychle. V mém okolí od nich také pár lidí bere a vždy v pohodě.



Patrik
moderátor
Příspěvky: 3539

Příspěvek#8 » čtv 27. úno 2014, 23:02

Taky jsem párkrát bral a bez problému. Netuším jestli to nesouvisí s blížící se výstavou v Norimberku.



BestPatron
Příspěvky: 9

Příspěvek#9 » pát 28. úno 2014, 08:52

Dobrý den,
vážení zákazníci. Zatím jsme na celý BestPatron.eu pouze dva a snažíme se co to dá. Já jsem ale často v zahraničí nebo na závodech ... a proto když přichází emaily na email, kde mám přístup pouze já, tak je tímto stylem přeposílám svému kolegovi, který se snaží co to dá, ale stejně jako já je přehlcen. Takže samozřejmě dochází k těmto nedopatřením, ale opravdu se snažíme.

U některých značek jsme pružnější, u jiných nás brzdí že je skladujeme v externím skladu, protože v naší malé provozovně na ně není místo (nechceme dopadnout jako Anděl reloading).

Co se týče českých návodů, tak s tím souhlasím. Máme na e-shopu přes 2000 položek a je častým jevem (a to se netýká nás, ale všech obchodníků v oboru), že nejsou české návody. Na složitější výrobky je máme, ale když po mne chce někdo návod na delaborační kladívko ... tak ten opravdu nevytvářím.

Těm kteří s námi mají trpělivost děkuji. Těm co ji ztratili se omlouvám, ale opravdu děláme co je v našich silách. Ale není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem ...

S omluvou
Michal Vavrečka - alias BestPatron



selag
Příspěvky: 281
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#10 » pon 10. kvě 2021, 16:18

Musím říct, že ač „ věrný „ zákazník firmy BestPatron po dnešní zkušenosti již nikdy více. U p. Vavrečky jsem už nějakou korunu nechal – pistole Sphinx a Khar, kolimátor Vortex AMG, optika Vortex s montáží a pár dalších drobností, tak že za více než 120 tis. Kč, ale musím říct, že to je nákup od nákupu horší. Dnes tj. 10.5. jsem v 12.30 objednal kolimátor EoTech 552. Obratem přišlo od automatu potvrzení přijetí objednávky a že mám čekat na údaje k platbě. Když do 15.45 nic nepřišlo, dovolil sem si zavolat p. Vavrečkovi. Prý on už objednávky nedělá, že už je ředitel a že se mi zítra děvčata určitě ozvou a údaje pošlou. V dnešní době, kdy některé e-shopy při objednání do 12 hod. dodají zboží následující den, si to tento e-shop představuje tak, že následující den pošlou údaje k platbě, za další den až dva překontrolují platbu a pak začnou pracovat na odeslání objednávky. Tak že když to dobře půjde tak za 7-8 dnů mám v rámci ČR zboží z pražského e-shopu Jihlavě. Když si odmyslím řeči na e-shopu, že jsou malá firma ať mají zákazníci trpělivost, které tam mají již pár let, tak je to opravdu zoufalost. Takže za mě to byl poslední pokus o nákup. Oni si nechají svůj EoTech, já svoje peníze a můžeme navzájem zapomenout, že existujeme.
Za mě doporučuji obzvlášť trpělivým zákazníkům.

Uživatelský avatar
4mike
Příspěvky: 1200

Příspěvek#11 » pon 10. kvě 2021, 17:49

5.5. registrace v e-shopu + objednávka
7.5. doručeno we/do



selag
Příspěvky: 281
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek#12 » pon 10. kvě 2021, 17:58

Tiše závidím.......

Uživatelský avatar
DesertEagle
Příspěvky: 577

Příspěvek#13 » pon 10. kvě 2021, 18:43

Ser.. na to všichni. Chtete li maxi prudky volejte STV Arms, tam vás panáček rovnou pošle do prd.... když se špatně vyspinká. V CUZB prodejně zase nedovolí podívat se do kolimátoru (bez zbraně) mimo bezpečný prostor. Shopů jsou mraky, kamenných prodejen je hodně. Vzhledem k tomu, že prakticky nemají co prodávat, uplně nechápu z čeho žijou. Odpovím si ... z nehorázných marží.
Bestpatronu bych se zastal. Když jsem řešil jak moc mám astigmatismus, tak mi ochotný zaměstnanec přinesl na kouknutí 10 kolíčku a jen díky němu jsem si vybral. S Vavrečkou jsem řešil po mailu snipku a taky docela ochota.



risa2000
Příspěvky: 876

Příspěvek#14 » pon 10. kvě 2021, 18:57

selag: Tenhle "rodinný" přístup jsem zažil u malých firem shopů celkem běžně. Holt ne každý jede na Amazon cloudu s just in time dopravou.

Co ale mě zase překvapilo, koukal jsem po puškách od BCM a došel až na Bestpatron a tam našel pušky, co stojí v US 1500 USD, a u nich za 55k Kč (BCM RECCE-16 MCMR-LW Carbine). To mě trochu demotivuje.

Taky tam píší, že je prodávají bez zásobníků, aby to mohli prodávat jako kat. B. Což mi přijde jako nepochopení zákona, nebo další pokus vytáhnout ze zákazníka pár kaček navíc.



Střelec
Příspěvky: 1733

Příspěvek#15 » pon 10. kvě 2021, 21:10

Nebudu se teď určitě zastávat BP, protože od nich jsem nikdy nic nebral, ale ohledně ceny zbraní. Porovnejte si nabídky jiných dovozců z USA a jakou marži mají na svých výrobcích. Často je to podobné (dovozní poplatky, clo atd. to prostě navýší).

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů